ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سردبير رجانيوز بازداشت شد

در حالی که «رجانیوز» بازداشت نادری را با شکایت روزنامه ایران و سیاسی دانسته‌، امروز این روزنامه با انتشار تکذیبیه‌ای سبب بازداشت را بدهی مالی دانسته‌اند.

علی نادری، سردبير رجانيوز روز شنبه ۱۸مرداد در تهران بازداشت شد.

علی نادری، سردبير رجانيوز

وب‌سایت «رجانیوز» روز يکشنبه ۱۹مرداد گزارش داد، نادری با شکايت واحد حقوقی روزنامه دولتی «ايران» بازداشت شده است.

امروز اما یکی از مسئولان دفتر حقوقی سازمان شهرستان های موسسه ایران که خواست نامی از وی برده نشود به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، گفته بازداشت سردبیر رجا نیوز هیچ گونه ارتباطی با روزنامه ایران ندارد.

این مقام مسئول افزود که  درخواست بازداشت «علی نادری» توسط «موسسه فرهنگی هنری شهرستان‌های ايران» که مسوولیت فروش روزنامه های مختلف از جمله ایران را برعهده داشته ، صورت گرفته است.

بنابر اين گزارش نادری که در سال‌های ۸۹ تا ۹۰ به مدت ۱۰ ماه سرپرست روزنامه ايران در اصفهان بود، ۱۱۲ ميليون تومان بدهی به «موسسه فرهنگی هنری شهرستان‌های ايران» دارد.

گفته می‌شود بازداشت این سردبیر به سبب بدهی مالی بوده است

در این تکذیبه آمده در طول ۱۰ ماه سرپرستی روزنامه ايران در اصفهان، نادری از تسویه درآمدهای فروش روزنامه و آگهی ها خودداری کرده بود.

در طی اين مدت سردبير فعلی رجا نيوز از تسويه حساب سرباز می‌زند. بعدتر نادری با وجود احضار از طرف داديار شعبه يک دادسرای ناحيه ۷ از حضور در دادسرا امتناع کرده تا نهايتاً حکم جلب وی صادر شده است.

مقام حقوقی موسسه ايران اضافه کرد که اين پرونده به بدهی مالی ارتباط دارد و هرگونه تلاش برای سياسی جلوه دادن اين موضوع کاری ناپسند و مذموم است.

سايت رجانيوز  که از خود به عنوان رسانه مؤمن و انقلابی  یاد می‌کند، نوشت شکايت اوليه اين پرونده در دوره دولت پيشين مطرح شده بود.

رجانيوز از اين شکايت به عنوان يک «اقدام سياسی کثيف» نام برده است.  اتهامات نادری مسائل مالی اعلام شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فری

    *** از سر و رویشپان میریزد و این را بازی کثیف میخوانند هه!