ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک مقام وزارت کشور ايران: قانونی برای جداسازی کارمندان زن و مرد وجود ندارد

مرتضی ميرباقری، قائم مقام وزير کشور ايران در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص تفکيک جنسيتی کارمندان دولتی گفت: «قانون رسمی در اين حوزه وجود ندارد.»

مرتضی ميرباقری، قائم مقام وزير کشور ايران در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص تفکيک جنسيتی کارمندان دولتی گفت: «قانون رسمی در اين حوزه وجود ندارد.»

محمدباقر قاليباف گفته بود طرح جدا کردن زنان و مردان در شهرداری‌ها بر مبنای «غيرت دينی» تدوین شده است

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، روز يکشنبه ۱۹مرداد، ميرباقری در خصوص جداسازی پرسنل زن و مرد در شهرداری تهران گفت: «اين شرايط برای کارمندان فراهم شده تا کار بهتر انجام شود و هر شرايطی که باعث تسهيل امور باشد، مورد توجه قرار می‌گيرد.»

با اين حال به گفته او «اگر زنان و مردان در محيطی کنار هم کار می‌کنند به معنای اين نيست که فعاليت آنها خلاف قانون، شرع و غيرت دينی است.»

حدود دو ماه پيش شهرداری تهران در بخشنامه‌ای داخلی و محرمانه از شهرداری‌های مناطق و ساير سازمان‌های زيرمجموعه‌اش خواست تا در راستای اجرای طرحی که شهرداری تهران آن را «ارتقای مقام زنان» ناميده، نسبت به جدا کردن فضای فيزيکی فعاليت کارمندان زن و مرد در شهرداری اقدام کرده و از به‌کارگيری زنان در پست‌هايی مثل منشی، مسئول دفتر، تايپيست و غیره خودداری کنند.

محمدباقر قاليباف، شهردار تهران از طرح جدا کردن زنان و مردان در شهرداری دفاع کرده و می‌گويد که اين تصميمی بوده که بر مبنای «غيرت دينی» گرفته شده است.

اين تصميم شهرداری تهران انتقاد فعالان زنان و وزارت کار ايران را به دنبال داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.