ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«پولشويی وزارت علوم در دولت پيشين ايران»

يک وب سايت خبری گزارش داده که وزارت علوم، تحقيقات و فناوری ايران در دولت محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران «اقدامات مشکوک مالی و پولشويی» انجام داده است.

يک وب سايت خبری گزارش داده که وزارت علوم، تحقيقات و فناوری در دولت محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران «اقدامات مشکوک مالی و پولشويی» انجام داده است.

وب‌سايت پيام نو روز ۱۹مردادماه سال جاری گزارش داد: «يکی از پرونده‌های مفتوح  وزارت علوم دولت احمدی‌نژاد درباره اقدامات مشکوک مالی و چيزی شبيه پولشويی است که در آن بودجه‌هايی به دانشگاه‌ها اختصاص می‌يافت و تنها مبلغی از اين اعتبار در دانشگاه ياد شده هزينه می‌شد و بقيه دوباره به وزارتخانه بر می‌گشت.»

اين گزارش می‌افزايد: «معلوم نيست  اين پول‌های برگشتی در چه محل‌هايی هزينه شده است.»

به گزارش اين وب‌سايت خبری «اين نوع تخلفات انجام شده در وزارت علوم دولت‌های نهم و دهم و به خصوص موضوع مالی ياد شده، در حال حاضر در ديوان محاسبات کشور بررسی می‌شود».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرد ایرانی

    جناب مستطاب کامران دانشجو آنقدر برای مملکت خیرات و برکات داشته اند که حالا حالاها مانده تا ابعاد آن روشن شود