ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توضیح معاون وزیر نفت درباره بدهی‌های بابک زنجانی

رکن‌الدین جوادی معاون وزیر نفت گفت: «از مجموع بدهی‌های بابک زنجانی به وزارت نفت، تاکنون تنها ٥٠ میلیون دلار تسویه شده است.»

رکن‌الدین جوادی معاون وزیر نفت گفت: «از مجموع بدهی‌های بابک زنجانی به وزارت نفت، تاکنون تنها ٥٠ میلیون دلار تسویه شده است.»

به گزارش خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا)، رکن‌الدین جوادی در خصوص برخی شایعات مبنی بر پرداخت ٦٠٠ میلیون یورو از بدهی‌های بابک زنجانی به وزارت نفت گفت: «این فرد، برای خرید یک دکل حفاری، ٥٠ میلیون دلار پیش پرداخت داده بود که این دکل به عنوان بخشی از دارایی‌های وی توسط شرکت پترو ایران خریداری شد.»

پیش از این اخباری مبنی بر تسویه ٦٠٠ تا ٧٠٠ میلیون یورویی بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت منتشر شده بود که بر مبنای آن، وزارت نفت به واسطه تحویل دو دستگاه دکل حفاری دریایی به شرکت پتروپارس بخشی از بدهی خود را دریافت کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران این خبر را تکذیب کرد.

اساس بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت بیش از دو میلیارد یورو اعلام شده بود.

به گفته بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران، دارایی‌های زنجانی در داخل کشور برای پرداخت بدهی‌های او کافی نیست. گفته می‌شود که اموال زنجانی در داخل کشور دو دهم بدهی‌اش هم نمی‌شود.

علاوه بر این غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه نیز از بازداشت فردی جدید در پرونده بابک زنجانی خبر داده است. در خبرهای منتشر شده نام این فرد ذکر نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    اینهم روی خسارت قراردادکرسنت و فروش نفت تهاتری با روسیه که شما بستی!!