ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هزينه سالانه اردوی راهيان‌نور: ۵۰۰ ميليارد تومان

نماينده رئيس‌جمهور ايران در ستاد «راهيان‌نور» گفت: «بر اساس آمار، سالانه اعتباری بالغ بر ۴۰۰ تا ۵۰۰ ميليارد تومان در بودجه استانی و ملی برای راهيان‌نور در سطح کشور هزينه می‌شود.»

حسام‌الدين آشنا، نماينده رئيس‌جمهور ايران در ستاد «راهيان‌نور» گفت: بر اساس آمار، سالانه اعتباری بالغ بر ۴۰۰ تا ۵۰۰ ميليارد تومان در بودجه استانی و ملی برای اردوی راهيان‌نور در سطح کشور هزينه می‌شود.

آیت‌الله خامنه‌ای از مسئولان «راهیان نور» خواست مناطق جنگی را زیارتگاه کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه، ۲۱ مرداد روزنامه شرق، حسام‌الدين آشنا  ضمن ارائه آمار مربوط به اعتبار سالانه اردوی راهیان نور گفت: «امروزه بر همگان ثابت شده که اين حرکت نياز دينی و فرهنگی جامعه ما بوده و بايد با جديت و گستردگی بيشتری دنبال شود.»

اردوی راهيان نور از سوی وزارت آموزش و پرورش و بسيج به‌طور مشترک برگزار می‌شود و مقصد آن مناطقی در غرب ايران است که بين سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷ خورشيدی صحنه جنگ هشت ساله ايران و عراق بوده است.

تاکنون چندين سانحه و تصادف جاده ای طی برگزاری اين اردوها، باعث مرگ ده‌ها دانش‌آموز ايرانی شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.