ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله شورشیان به دو پایگاه هوایی پاکستان

شورشیان پاکستان با نارنجک و سلاح گرم به دو پایگاه نظامی هوایی این کشور حمله کردند. نیروهای امنیتی در برابر این حمله مقاومت کرده و گروهی از آن‌ها را کشتند.

شورشیان پاکستان با نارنجک و سلاح گرم به دو پایگاه نظامی هوایی این کشور حمله کردند. نیروهای امنیتی در برابر این حمله مقاومت کرده و گروهی از آن‌ها را کشتند.

مردی سلاح شورشیان را بازرسی می‌کند: این حملات دفع شد

به‌گزارش آسوشیتدپرس، این حملات روز جمعه ۱۵ اوت / ۲۴ مردادماه به دو پایگاه نیروی هوایی پاکستان در جنوب غرب این کشور صورت گرفت.

مقام‌های دولتی پاکستان گفته‌اند نیروهای دولتی هشت تن از شورشیان را از پای در آوردند و دو تن دیگر را دستگیر کردند. برخی منابع نیز از کشته شدن ۱۰ تن از شورشیان خبر داده‌اند.

یک سخنگوی ارتش پاکستان گفت حمله‌کنندگان قصد داشتند با نارنجک، سلاح‌های خودکار و مواد منفجره به این دو پایگاه در نزدیکی شهر کویته نفوذ کنند. هفت تن از نیروهای دولتی نیز در این حملات زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.

کویته مرکز استان بلوچستان پاکستان است که با افغانستان هم‌مرز است. در این منطقه غنی از منابع طبیعی، از سال ۲۰۰۴ تاکنون شورشیان برای استقلال سیاسی و سهم بیشتری از درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز طبیعی می‌جنگند. شورشیان بارها و بارها به نیروهای امنیتی حمله کرده‌اند. در این استان همچنین اسلامگرایان طالبان نیز حضور دارند و به‌طور منظم به نیروهای دولتی حمله می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.