ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«همکاری شماری از دولتی‌ها با جبهه پايداری در ايران»

روزنامه اعتماد در گزارشی شماری از دولتی‌ها را به «همکاری با جبهه پايداری» متهم کرده است. جبهه پايداری از جمله مخالفان اصلی دولت حسن روحانی در ايران به‌شمار می‌آيد.

روزنامه اعتماد در گزارشی که روز شنبه ۲۵ مرداد منتشر شده، شماری از دولتی‌ها را به «همکاری با جبهه پايداری» متهم کرده است. جبهه پايداری از جمله مخالفان اصلی دولت حسن روحانی در ايران به‌شمار می‌آيد.

به گزارش اين روزنامه «نفوذی‌ها سناريو می‌چينند و در کنار اتاق عملياتی‌شان اين‌بار خبر از نفوذ عده‌‌ای نفوذی در بدنه دولت آمده است که با سردسته مخالفان دولت يعنی "جبهه پايداری" مشغول همکاری هستند.»

اعتماد می‌گويد: «شايد اين نفوذی‌ها که حتی در بدنه دولت هم وجود دارند همان تخريب‌گرانی باشند که رئيس‌جمهور گفته بود قصد سکوت در برابر آن‌ها را ندارد. وضعيت در استان‌ها و شهرستان‌های کوچک بدتر است. عدم تغيير برخی مديران استانی موجب شده است که به‌گفته برخی، در شهرستان‌ها در خود دولت پايگاه عليه حسن روحانی ايجاد شود.»

اين روزنامه از حسن روحانی به‌عنوان «بدشانس‌ترين رئيس‌جمهور ايران از حيث تنوع در مخالفان» نام برده و افزوده:‌ «اگر رؤسای جمهور قبلی تنها با يک طيف مخالف روبه‌رو بودند حالا روحانی با طيف‌های مختلفی روبه‌رو است که برخی‌ از آن‌ها برای ماندن در دولت اصرار می‌کنند.»

يک نماينده مجلس که نامش فاش نشده، گفته است:‌ «تخريب‌چيان اطلاعات را از نيروهای نفوذی در استانداری‌ها و برخی افراد در بدنه دولت می‌گيرند بعد در اختيار تريبون‌هايشان می‌گذارند. ما خبر داريم که نفوذی‌های بدنه دولت با جبهه پايداری همکاری می‌کنند.»

وی افزوده: «شما ببينيد کنار بعضی وزرا چه کسانی جا باز کردند، تندترين افراد مخالف دولت روحانی الان آنجا هستند و پايگاه درست کردند. من شخصا بارها اين موضوع را به نزديک‌ترين فرد به آقای روحانی يعنی برادرش منتقل کردم، او گفت اين مشکلات را حل می‌کنم اما برخی در بدنه دولت تمکين نمی‌کند. شما تصور کنيد که فقط کافی‌ است چند استاندار اين‌گونه عمل کنند، آن وقت تمام دولت به هم می‌ريزد.»

اعتماد گزارش خود را اين‌گونه به پايان برده است: «بايد منتظر ماند و ديد که حسن روحانی بالاخره با دردسرهای نيروهای غيرهماهنگش که حالا عزم هم‌نوايی با مخالفان درجه يک دولت دارند، چه می‌کند؟»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.