ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده نیروی انتظامی: داعش به مرزها نزديک نشده است

اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نزديک شدن داعش به مرزهای ایران را رد کرد و گفت تمهيدات لازم به لحاظ امنيتی و دفاعی در مرزها در نظر گرفته شده است.

اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نزديک شدن داعش به مرزهای ایران را رد کرد و گفت تمهيدات لازم به لحاظ امنيتی و دفاعی در مرزها در نظر گرفته شده است.

اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اسماعيل احمدی‌مقدم گفت: «داعش نزديک نشده، همانجا که بوده هست و نسبت به دو سه ماه گذشته فرقی نکرده است.»

وی افزود: «از زمانی که داعش در عراق حملات گسترده خود را آغاز کرد، تمهيدات لازم به لحاظ امنيتی و دفاعی در مرزها ديده شده و همچنان ما در شرايط آمادگی و هوشياری هستيم.»

به‌گفته فرمانده نیروی انتظامی تاکنون هيچ حادثه‌ای در مرزهای ایران در این رابطه رخ نداده است.

احمدی‌مقدم گفت: «مجموعه امنيتی کشور از جمله نيروی انتظامی، وزارت اطلاعات و دستگاه قضايی مجموعه هماهنگی هستند که تقريبا مسائل امنيتی را خوب رصد کرده‌اند.»

پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر نزدیکی شبه‌نظاميان داعش تا ۵۰ کيلومتری مرز سومار و پشت ديوارهای مرزی ایران منتشر شده بود و حتی گفته می‌شد گروهی از اهالی شهرهای مقداديه، سعديه و جلولاء، به سمت مرز خانقين - خسروی در استان کرمانشاه حرکت کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.