ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس قوه قضائیه: آثار فتنه هنوز باقی است

صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران از ديدگاهی که آثار رویدادهای سال ۸۸را پايان يافته تلقی می‌کند انتقاد کرد و گفت آثار این رویدادها هنوز باقی است.

صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران از ديدگاهی که آثار رویدادهای سال ۸۸ را پايان يافته تلقی می‌کند انتقاد کرد و گفت آثار این رویدادها هنوز باقی است.

صادق لاریجانی: نباید به افرادی که در مقابل ولی فقيه ايستادگی کردند سمت‌های مديريتی داد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، صادق لاریجانی روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه در نخستين جلسه مسئولان عالی قضايی در دوره جديد فعاليت دستگاه قضا گفت: «ممکن است کسی بگويد فتنه جريانی تاريخی بود و گذشته است اما آثارش وجود دارد و بايد ديد آيا کسانی که اين جريان را ساختند از آن عدول کرده‌اند يا همچنان همان مواضع را تکرار می‌کنند؟»

مقام‌های حکومتی ایران از اعتراضات گسترده سال ۸۸ که پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌مدت یک سال ادامه داشت، به‌عنوان «فتنه» یاد می‌کنند.

رئیس قوه قضائیه «جمع کردن جريان فتنه» را «کار مهم» دستگاه قضایی دانست و گفت: «برخی فتنه را جريانی زمان‌دار می‌دانند که اينک تمام شده است؛ اين‌که بساط فتنه برچيده شد حرف درستی است اما مهم اين است که مشخص شود ما از فتنه چه تحليلی داشته‌ايم و اصلاً جريان فتنه را فتنه می دانيم يا نه؟»

صادق لاريجانی افزود: «اگر کسانی از فتنه برگشتند اشکالی وجود ندارد چون انسان جايز الخطاست اما قابل پذيرش نيست آن دسته از فعالان فتنه که هنوز هم بر مواضع‌شان پافشاری می‌کنند در دستگاه‌های حکومتی بر مناصب مديريتی قرار بگيرند.»

وی با بیان این‌که برخی رسانه‌های کشور در حال «عادی‌سازی چهره‌های فتنه» هستند و برخلاف «امنيت» حرکت می‌کنند، گفت کسانی که پس از سخنان علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در نماز جمعه معروف وی در سال ۸۸ «در مقابل ولی فقيه ايستادگی کردند، عملکردشان توجيهی ندارد و حداقل نبايد به اين افراد مجال تصدی سمت‌های مديريتی داده شود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    اخیرآ رئیس فتنه گران ایران ، ایشان را در مقام کذائیش ابقا کرد تا بدینوسیله بتواند به فتنه های سیری ناپذیر خود ادامه دهد .

  • esi

    ا ز قیافه نکبت وظلم و جنایت میبارد ..لعنت بردجال.

  • یارو

    اگر شما فکر میکنی مبدا مختصات عالم هستی و تشخیص اینکه کی خطاکار هست یا نه با شماست، چرا دیگران برای خودشان این حق را قائل نباشند؟ اگر هم به خاطر قدرت و امکانات چنین حقی برای خودت قائلی پس بدان که همین قواعد بازی روزی شامل خودت هم میشود.

  • بابک

    به این می گویند قاضی، آنهم قاضی بیطرف. بدرستی که جانشین رهبر حزب جمهوری اسلامی است

  • ٍhs

    به نقل قول از پروکتولوژیست بیت...