ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز طرح جمع‌آوری ديش‌های ماهواره در تهران

مأموران نيروی انتظامی تهران از چند روز پيش «طرح ضربتی جمع‌آوری ماهواره‌ها» را آغاز کرده‌اند.

مأموران نيروی انتظامی تهران از چند روز پيش «طرح ضربتی جمع‌آوری ماهواره‌ها» را آغاز کرده‌اند.

روزنامه اعتماد در شماره پنجشنبه ۶ شهريورماه گزارش داد: «برخی مخاطبان اعلام کرده‌اند که مأموران با مراجعه به ساختمان‌های مسکونی ضمن ارائه حکم قضايی وارد خانه‌ها شده و به جمع‌آوری ديش‌ها و تجهيزات ماهواره می‌پردازند.»

اين طرح طی روزهای اخير از سوی مأموران پليس آغاز شده و همچنان نيز در مناطق مختلف شهر به‌ویژه شمال، شمال غرب، شمال شرق و غرب ادامه دارد.

استفاده از تجهيزات دريافت شبکه‌های ماهواره‌ای در ايران «جرم» قلمداد می‌شود اما بر پايه گزارش‌های رسمی نزديک به ۷۰درصد مردم در شهرهای ايران شبکه‌های ماهواره‌ای را تماشا می‌کنند.

چندی قبل آيت‌الله وحيد خراسانی از مراجع تقليد گفته بود اگر «فايده حلال» استفاده از ماهواره زياد باشد، «خريد، فروش، نصب و راه‌اندازی آن جايز است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یارو

    نظام اسلامی در جهنمی که خودش ساخته گرفتار شده یعنی بدلیل موضعگیری های تند و غیرانسانی اش مجبور است آنقدر با زنان و جوانان و دانشجویان و نویسندگان و روزنامه نگاران و سینماگران و ... مبارزه کند تا استحاله شود

  • ایران بیچاره

    صدا و سیما دارد هزاران میلیارد تومان هزینه بیهوده روی دست بیت المال میگذراد. در حالی میتواند بجای افزایش فرستنده های زمینی از امکان ماهواره استفاده کند و حتی بهتر مرایی داشته و هزینه کم کند. ولی به دلایل نامعلومی اصرار دارد حکومت دیشها جمع کند! دیگر بی شده ممنوعیت ماهواره. بیشتر مردم استفاده میکنند. شاید مخالفت با کرابرد رسمی و قانونی ماهواره این باشد که صدا و سیما حق پخش تلویزیونی در انحصار خود میداند وگرنه به نفعش است از ارسال ماهواره استفاده کند و این همه هزینه اضافی نکند. اصلا این همه کانال (حدود 50 تا) از طریق فرستنده دیجیتال زمنی مقرون به صرفه نیست. ولی شاید بخاطر حفظ ظاهری حق انحصاری اش حاضر نیستند ماهواره را رسمی کنند ولی بیفایده است و خودشان بیشتر ضرر میکنند. مردم هم ناراضی و دشمنشان میشوند مثل دیگر سرکوبهای بیفایده و بیخودی مثل مزاحمت برای پوشش و یا رابطه جوانان و تفریحات. بیخودی نظام دارد هزینه میپردازد برای هیچ دستاوردی!