ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تلاش اعضای جبهه پايداری برای استيضاح وزير ارشاد

پس از استيضاح رضا فرجی‌دانا، وزير علوم، تحقيقات و فن‌آوری ايران و برکناری وی، اکنون نمايندگان نزديک به جبهه پايداری در حال تلاش برای استيضاح علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران هستند.

پس از استيضاح رضا فرجی‌دانا، وزير علوم، تحقيقات و فن‌آوری ايران و برکناری وی، اکنون نمايندگان نزديک به جبهه پايداری در حال تلاش برای استيضاح علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران هستند.

علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران

روزنامه شرق در شماره پنجشنبه ششم شهريورماه گزارش داد: «موضوع تک‌خوانی و جمع‌خوانی زنان در کنسرت‌ها و ضرورت سانسور برخی فيلم‌ها از محورهای مورد نظر کميسيون فرهنگی است و حالا آقای وزير بايد اين مسأله را بررسی کرده و جوانب امر را به اين کميسيون اطلاع دهد.»

علی جنتی پيش از اين نيز بارها مورد سئوال و تذکر نمايندگان اصولگرای مجلس قرار گرفته و حتی برخی از نمايندگان در موضوع ديدار نوروزی او با محمد خاتمی، رئيس‌جمهور پيشين ايران به وی تذکر دادند.

چندی ‌پيش نيز ۲۰نماينده مجلس در تذکر مشترکی به جنتی نسبت به «صدور مجوز برگزاری کنسرت‏های موسيقی مغاير شئونات اسلامی با حضور خوانندگان مبتذل» انتقاد کردند.

در همين حال ۱۶۰نماينده مجلس به دليل توقيف هفته‌نامه «۹دی» با تذکر کتبی به وزارت ارشاد، نخستين روز کاری خود در سال ۹۳را آغاز کردند. همان نمايندگانی که سه‌ ماه مانده به نوروز ۹۳به‌دليل اظهار تأسف علی جنتی از توقيف نشريات به او «کارت‌زرد» داده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nasim

    ...موضوع تک‌خوانی و جمع‌خوانی زنان در کنسرت‌ !!ا و ضرورت سانسور برخی فیلم‌ها !! از محورهای مورد نظر کمیسیون فرهنگی است !!!! عجب گروه داعش گونه ای هستند اینها!

  • nasim

    باباجان کابینه یعنی چی ؟ بدهند بیت همه مملکت را افتضاح تر بکند!