ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت بهداشت خواهان جلوگيری از توزيع سوسيس گوشت خوک در ايران شد

يک مقام وزارت بهداشت ايران در نامه‌ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهان جلوگيری از توزيع کنسرو سوسيسی شده که دارای گوشت خوک است.

يک مقام وزارت بهداشت ايران در نامه‌ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهان جلوگيری از توزيع کنسرو سوسيسی شد که دارای گوشت خوک است.

کنسرو سوسيس تولید شرکت «بُکلوندر» آلمان

به گزارش سايت صبحانه آنلاين، هدايت حسينی، مديرکل نظارت و ارزيابی فراورده‌های غذايی، آرايشی و بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ايران گفته که اخيرا نوعی کنسرو سوسيس تولید شرکت بُکلوندر ( Böklunder ) آلمان به صورت «قاچاق» وارد ايران شده که دارای گوشت خوک است.

او همچنين خواهان جمع‌آوری کنسرو‌هايی از این دست شده که در ايران توزيع شده است.

مراجع تقليد در ايران مصرف گوشت خوک را «حرام» می‌دانند و بر همين اساس عرضه آن در اين کشور «غيرقانونی» به‌شمار می‌آيد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یارو

    فعلا اسلام عزیز در خطر انهدام ناشی از مصرف گوشت خوک قرار گرفته و باید هر چه سریعتر ارباب عمائم اقدام عاجلی برای رفع این فتنه جدید انجام دهند!

  • شهرام

    وزارت بهداشت اول برود در حوزه ی عملیاتی خود دارو ها و تجهیزات پزشکی قاچاق و کشنده را از بازار جمع کند بعد به فکر نصیحت دیگران برای مقابله با دیگر کالاهای قاچاق باشد. 4 تا قوطی کنسرو استاندارد آلمانی برای سلامت هیچ کس بد نیست. دخانیات قاچاق و غیر قاچاق، مواد غذایی آلوده و غیر استاندارد، امواج پارازیت، آب آلوده و ... مستقیما سلامت و جان مردم را به خطر می اندازند که به یمن بی عرضگی وزارت کذایی به وفور در دسترس همگان هستند.

  • مومن

    خیلی خوشمزه است. خوردنش را به همه توصیه میکنم.