ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهدی محموديان از زندان آزاد شد

مهدی محموديان، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب، پس از پایان دوران محکوميت خود از زندان رجايی‌شهر کرج آزاد شد.

مهدی محموديان، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب، پس از پایان دوران محکوميت خود از زندان رجايی‌شهر کرج آزاد شد.

مهدی محموديان که در مورد وقايع بازداشتگاه کهريزک اطلاع‌رسانی کرده بود، ۲۵شهريورماه ۱۳۸۸بازداشت شد

به‌گزارش وب‌سایت کلمه، مهدی محموديان قرار بود ۳۰ مردادماه گذشته آزاد شود اما مسئولان زندان به بهانه غيبت وی در دوران مرخصی، ۱۲ روز بيشتر او را در زندان نگه داشتند.

این گزارش می‌افزاید، غیبت وی در دوران مرخصی در واقع به اعتبار صحبت شفاهی نماينده دادستان مبنی بر تمديد مرخصی بوده است.

این روزنامه‌نگار و عضو جبهه مشارکت ايران اسلامی که در مورد وقایع بازداشتگاه کهریزک اطلاع‌رسانی کرده بود، ۲۵ شهریورماه ۱۳۸۸ بازداشت و به اتهام «اجتماع و تبانی علیه نظام» به پنج سال زندان محکوم شد. وی از آن زمان تاکنون، به غير از چند مرخصی کوتاه، در زندان به‌سر برده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nima

    سهیل عربی، فعال اینترنتی که از حدود یکسال پیش در بند 350 اوین در بازداشت موقت بود، در دو دادگاه جداگانه به اعدام و سه سال حبس محکوم شد. بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”، سهیل عربی فعال سایبری از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی خراسانی به اتهام سب‌النبی(توهین به پیامبر) به اعدام، و به طور همزمان در دادگاه انقلاب تهران به 3 سال حبس تعزیری محکوم شد. سهیل عربی، 30 سال و دارای یک فرزند خردسال 5 ساله است. او در اسفند سال 1392، محاکمه و طی روزهای قبل احکام حبس و اعدام به وی ابلاغ شد. سهیل عربی نزدیک به 10 ماه است که در زندان به سر می‌برد و هم اکنون در بند 350 زندان اوین است. یک منبع نزدیک به این زندانی، ضمن تایید احکام فوق، تاکید کرد که از بدو ابلاغ احکام فوق، خانواده این زندانی با تهدید و فشار ماموران امنیتی برای سکوت و عدم اطلاع رسانی مواجه هستند.