ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال کشته شدن برخی از رهبران داعش در عراق

رسانه‌های عربی از احتمال کشته شدن یکی از یاران ابوبکر البغدادی، رهبر «داعش»، در جریان حمله هوایی به شمال عراق خبر داده‌اند. برخی از سایت‌های اینترنتی نوشته‌اند البغدادی خود در این حمله کشته شده است.

رسانه‌های عربی از احتمال کشته شدن یکی از یاران نزدیک ابوبکر البغدادی، رهبر «داعش»، در جریان حمله هوایی به شمال عراق خبر داده‌اند. برخی از سایت‌های اینترنتی نوشته‌اند البغدادی خود در این حمله کشته شده است.

جنگجویان داعش در عراق

شفق‌نیوز به‌نقل از وزارت دفاع عراق نوشته است فردی که دست راست ابوبکر البغدادی محسوب می‌شد، ابوهاجر السوری نام دارد و در شهر موصل واقع در حدود ۴۰۰ کیلومتری شمال بغداد، کشته شده است.

هنوز منابع رسمی این خبر را تأیید نکرده‌اند.

شبکه تلویزیونی العربیه نیز خبری مبنی بر کشته شدن یکی از رهبران بلندپایه «داعش» (دولت اسلامی) منتشر کرده است.

العربيه به نقل از منابع نظامی عراق نوشته این فرد به ابوعلاء العراقی معروف است و رئيس شورای فرماندهی نظامی منطقه تلعفر در موصل بوده و در منطقه نينوی کشته شده است.

اسلامگرایان داعش در مناطقی که فتح کرده‌اند دو گونه ساختار شوراهای مدنی و نظامی دارند.

در حملات نظامی آمریکا حدود ۵۰ جنگجوی داعش کشته شده‌اند. وزارت دفاع عراق نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شمار زیادی از نیروهای «داعش» کشته و تعدادی از خودروهای آن‌ها منهدم شدند.

همچنین در سایت‌های اینترنتی خبر کشته شدن خلیفه خودخوانده، ابوبکر البغدادی نیز منتشر شده است. دولت عراق در هفته‌های گذشته بارها اعلام کرد که ارتش این کشور البغدادی را کشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فاخر نايف

    در جريان حمله هاى هوائي شب گذشتة در مركز شهر موصل برعليه قرارگاههاى داعش ( ابو بشار متيوتى) كسى كه صدها دختر كرد يزيدى را ربودة و بعنوان بردة فروختة بود بهمراه صدها تروريست داعش كشتة شدند ابو بشار متيوتى شخص دوم داعش و دست راست البغدادى بود