ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حداد عادل: در آن سر دنيا هم گشت ارشاد وجود دارد

غلام‌علی حداد عادل، عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ایران حجاب را یک قانون دانست و گفت: «در کشورهای ديگر هم با برهنگی برخورد می‌کنند.»

غلام‌علی حداد عادل، عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ایران حجاب را یک قانون دانست و گفت: «در کشورهای ديگر هم با برهنگی برخورد می‌کنند.»

حداد عادل: اگر کسی بخواهد در ايران اسلامی هنجارها را به هم بزند و ارزش‌ها را منکر شود قانون با او برخورد می‌کند

به‌گزارش سایت پارسينه، حداد عادل گفت: «اگر می‌خواهيم حجاب در کشورمان وجود داشته باشد بايد سعی کنيم که اعتقاد به حجاب را طوری پرورش دهيم که کسی احتياج به مأمور و بخشنامه نداشته باشد.»

وی این سئوال را که آيا بايد در مورد حجاب برخوردی صورت بگيرد يا نه، مطرح کرد و گفت: «اگر چيزی قانونی شد، اين قانون بايد رعايت شود و اگر عده‌ای خواستند عامدانه قانون را پشت سر بگذارند، با آن‌ها برخورد خواهد شد.»

حداد عادل افزود: «در کشورهای ديگر هم با برهنگی برخورد می‌کنند و اختلاف بر سر حد آن است. اگر کسی بخواهد در ايران اسلامی هنجارها را به هم بزند و ارزش‌ها را منکر شود قانون با او برخورد می‌کند اما بايد توجه کنيم که در آن سر دنيا هم گشت ارشاد وجود دارد منتهی حدش با ما فرق می‌کند ولی اصل موضوع فرقی نمی‌کند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • منصور

    خداوکیلی تا حالا فکر میکردم این حداد عادل ذره ای فهم و درک هم دارد ولی با این مزخرفات واقعا فهمیدم ایشان نیز به یکی از مصداق های "فهم لا یشعرون" و یا بهتر بگویم "...صم بکم عمی .." تبدیل شده است و این نیست مگر به برکت لقمه حرام و یا شبه ناک که شکم را به آن آلوده اند. در کجای دنیا گشت ارشاد هست که من ندیده ام و با این حرفها جمهوری اسلامی و دین اسلام را زیر سئوال برده ای؟!

  • Xerxes Goodarzie

    برو مردک ال*نگ

  • farid

    ساندی تلگراف افزود: تعدادی از زنان و دختران فرماندهی یگان پلیس امر به معروف و نهی از منکر زنان را برعهده گرفته اند. این پلیس توسط داعش ایجاد شده و ماموریت آن نظارت بر رفتار زنان در خیابان های شهر الرقه سوریه (پایتخت داعش) است !!

  • mostafa nik kerdar

    غلامعلی خان , در آن سر دنیا که هیچی , ما در آن دنیا هم گشت ارشاد داریم , هم در جهنم و هم در بهشت ! گشت ارشاد جهنم بجای حجاب به کسانیکه با زغال جهنم بساط منقل وافوربرپا کنند برخورد میکند و گشت ارشاد بهشت با مومنانی که از حوریان بهشتی غافل شوند و هیچ حدی هم قائل نیستند و هیچ اختلافی هم با هم ندارند .

  • فرهاد از آن سر دنیا

    در آن سر دنیا که ما ساکن هستیم ملت و دولت همگی مترصد بهره گیری از تجربیات درخشان سی و چند ساله ی جمهوری اسلامی در زمینه فرهنگ و اخلاق هستند.. البته ما هر چه خواستیم میخ اسلام را اینجا بکوبیم افاقه نکرد که نکرد. گفتند شما به اندازه سران نظام اسلامی وقیح نیستی بدرد نمی خوری! بهتر است خود حداد عادل رابیاوزند برای خلق الله توضیح دهد که چطور می شود در اسرع وقت یک مملکت را به فاحشه خوانه و شیره کش خانه تبدیل کرد.؟ انشاله ذیل عنایات حضرت ولی عصر اینجا هم یک گشت ارشادی راه بیاندازیم که این یک مشکل خلق الله هم حل شود و یک محل درآمدی هم برای اراذل آمریکایی باشد.

  • سعید

    این درسته که با برهنگی برخورد قانونی میشه ولی کدوم نادونی نداشتن روسری یا چادر رو با برهنگی یکی میگیره؟ با این حساب الان خود این آقا عکس سکسیش روی صفحه است؟