ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«بيش از ۶۹ درصد جوانان ايرانی از فيلترشکن استفاده می‌کنند»

محمدتقی حسن‌زاده، رئيس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان ايران می‌گويد بر اساس نتايج يک تحقيق، ۶۹/۳ درصد جوانان اين کشور از فيلترشکن اينترنتی استفاده می‌کنند.

محمدتقی حسن‌زاده، رئيس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان ايران می‌گويد بر اساس نتايج يک تحقيق، ۶۹/۳ درصد جوانان اين کشور از فيلترشکن اينترنتی استفاده می‌کنند.

طبق نتايج اين تحقيق ۶۷/۴ درصد از جوانان از اينترنت استفاده می‌کنند

به گزارش روز سه‌شنبه ۱۸ شهريور روزنامه شرق، حسن‌زاده گفت: «کمتر از پنج ‌درصد از جوانان از اينترنت برای مراجعه به سايت‌های غيراخلاقی و موارد غيرضروری استفاده می‌کنند و ۱۲/۳ درصد نيز از اينترنت برای دانلود فيلم، موسيقی و عکس بهره می‌گيرند.»

به گفته او،«طبق نتايج اين تحقيق ۶۷/۴ درصد از جوانان از اينترنت استفاده می‌کنند که ۱۹/۱ درصد آنان برای چت، ۱۵/۳ درصد به‌ منظور ارتباط با شبکه‌های اجتماعی، ۱۵/۲ درصد برای سرگرمی و بازی و ۱۰/۴ درصد برای تحقيق و پژوهش‌های علمی از اينترنت بهره می‌برند.»

حسن‌زاده افزوده: «۵۰/۱ درصد پاسخگويان (در اين تحقيق) مرد و ۴۹/۹ درصد آنان زن بوده‌اند. اين مطالعه در ميان گروه‌های مختلف تحصيلی از دانش‌آموزان دوره ابتدايی گرفته تا دکترا و دانشجويان حوزه و زنان خانه‌دار، سربازان و... انجام شده است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سارا

    آمار دولتی رو حتی اگر معقول هم باشه کسی باور نمیکنه، از بس که چرنده، جدی یکی بگه سایت غیر اخلاقی از نظر این دلقکها چیه تا ما بگیم آمارتون رو از کجاتون در آوردید

  • بابک

    بقیه هم از وی پی ان !