ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی دايی برکنار شد

پس از نتیجه نگرفتن‌های تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران، حميدرضا سياسی، رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس تصميم به برکناری علی دايی، سرمربی این تیم گرفت.

پس از نتیجه نگرفتن‌های تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران، حميدرضا سياسی، رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس تصميم به برکناری علی دايی، سرمربی این تیم گرفت.

علی دايی، کاپیتان سابق تیم‌های ملی و پرسپولیس، هدایت پرسیولیس را از میانه فصل گذشته آغاز کرده بود

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ضمن اعلام این خبر، برکناری علی دایی توسط رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس را «عجیب» توصیف کرد و نوشت این برکناری «تصمیم شخصی» حمیدرضا سیاسی بود.

بنا به این گزارش، رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس، از اوايل هفته جاری پروژه تغييرات در اين باشگاه را آغاز کرده بود و صبح روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه نیز با حضور در باشگاه و در یک جلسه خصوصی با علیرضا رحيمی مديرعامل باشگاه، نارضايتی خود را از عملکرد تيم فوتبال پرسپولیس در ليگ برتر اعلام کرد و از تغییرات فوری در کادر فنی و برکناری علی دایی سخن گفت.

علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ادامه فعالیت علی دایی موافق بود و این تصمیم را قبول نکرد به‌همین دلیل رئیس هیأت مدیره تصمیم گرفت رحیمی را نیز برکنار کند.

پیش از این هم خبرهایی از اختلافات در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود.

علیرضا رحیمی همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان برای برکناری علی دایی و کناره‌گیری خود وی به هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس فشار آورده است، موضوعی که وزارت ورزش آن را تکذیب کرد.

در پی این رویدادها، علی دایی در اظهارنظری اعلام کرد که افتخارش اين است دوبار اخراج شده، يک بار توسط محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پیشین و بار ديگر توسط محمود گودرزی، وزير ورزش.

علی دایی گفت: «من حرفه‌ای هستم و با قرارداد آمدم، دنبالم آمدند و با خبر سايت‌ها نمی‌‎روم. آن‌ها بايد حکم برکناری‌ام را زده و به من اعلام کنند.»

دایی افزود: «اين جريان از اسفندماه سال گذشته رخ داد، زمانی که تيم ما با وزارت ورزش مشکل پيدا کرده بود و از همان زمان وزير ورزش دنبال برکناری من بود. امسال هم از روزی که رحيمی آمد، همه تلاش خود را کرد تا به اهداف خود برسد.»

وی همچنین تأکید کرد که پرسپولیس امسال نتيجه نگرفته است اما بحران را رد کرده و از نظر فنی روز به روز بهتر بازی می‌کند. به نظر وی اگر اجازه می‌دادند، اين تيم می‌توانست نتيجه بگيرد

در همین حال حمید درخشان، بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس نیز اعلام کرد که سرمربی اين تيم شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس که از پرطرفدارترین تیم‌های باشگاهی ایران به‌شمار می‌رود از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی نداشته و تنها با دو پیروزی، از هفت بازی هشت امتياز کسب کرده و در رتبه نهم جدول  قرار دارد.

باشگاه پرسپولیس از زمره باشگاه‌هایی است که به‌طور مداوم مسئولان آن تغییر می‌کنند و هدایت آن هر بار در بین نیروهای نظامی و دولتی دست به دست می‌شود، موضوعی که به جایگاه تاریخی این تیم در فوتبال ایران صدمات جبران‌ناپذیری وارد کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • samad

    کودتای «سیاسی» و استیلی مبلغ احمدی نژاد  علیه دایی/ اشک دایی را درآوردند!

  • farid

    ظاهرا وزیر جدید ادامه دهنده راه علی ابادی برای نابودی کامل فوتبال است .  اول کی روش را فراری دادند وپعد ماجرای کارت معافی و بعد اخراج دایی ! و بعد بستن ورزشگاهها؟!

  • hamid

    افشین پیروانی دستیار دایی درباره اتفاقات اخیر گفت: این مشکل مملکت است که بر اساس لیاقت و توانایی به هر کسی پست و مقام نمی‌دهند. کجای دنیا شاهد رخ دادن این اتفاقات هستیم؟ کاپیتان سابق پرسپولیس با انتقاد از اقدامات حمیدرضا سیاسی گفت: شما که این قدر پول دارید، چرا ابتدای فصل پولی را پرداخت نکردید تا خلعتبری و حسینی و پولادی و مسلمان را نگه دارید؟ تمام این اتفاقات با نقشه قبلی رخ داده. بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان پرسپولیس هم گفت: «این تصمیم‌گیری‌ها از بالا صورت گرفته و از ابتدای فصل به دنبال این تغییرات بوده‌اند. کنار گذاشتن سرمربی و مدیرعامل باشگاه به این شکل یک کار کاملا غیرحرفه‌ای بود که حتی در فوتبال آماتور دنیا نیز این امر را مشاهده نمی‌کنیم. این اتفاق عواقب خطرناک و بدی را برای پرسپولیس در پی دارد که به زودی آن را شاهد خواهیم بود».

  • hasani

    مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هویت حمید سیاسی مشخص نیست و نباید با قهرمان ملی مثل دایی اینگونه رفتار شود. رحیمی تصریح کرد‌:‌ من از تمام مربیان ایرانی حمایت می‌کنم. حرمت دایی باید حفظ شود. نباید توسط سیاسی که پایش هم به توپ نخورده و یک عکس ورزشی هم ندارد برکنار شود. دوست دارم او روی خط بیاید و من حرف‌هایم را بزنم خیلی حرف‌ها دارم. وی در مورد اینکه امروز عصر چه کسی باید بر سر تمرین پرسپولیس برود زیرا شما می‌گویید دایی سرمربی است و هیأت مدیره درخشان را سرمربی می‌داند، گفت: ‌اگر من مدیرعامل هستم می‌گویم سرمربی تیم دایی است. دایی باید برود و تیم را تمرین دهد. اگر خواجه‌وند این حرف را زده شما بگویید مدیرعامل چه کسی است؟ مطمئن باشند افرادی که این گونه نقشه کشیده‌آند تبعات کارشان را خواهند دید. مدیرعامل پرسپولیس در مورد حمایت از دایی و احتمال برکناری خودش گفت: به این نوع برکناری افتخار می‌کنم. آقای رئیس جمهور! یک بساز و بفروش برای پرسپولیس و دایی تصمیم می‌گیرد؛ چشم‌تان روشن!!

  • Neda

    وزیر ورزش و جوانان است یا وزیر امنیت و اخراج ؟!