ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توليد اتوبوس در ایران ۲۹ درصد کاهش یافت

توليد انواع اتوبوس در ایران با افت ۲۹ درصدی از ۳۱ دستگاه در مرداد‌ماه ۱۳۹۲ به ۲۲ دستگاه در مرداد ماه سال جاری کاهش يافته است.

توليد انواع اتوبوس در ایران با افت ۲۹ درصدی از ۳۱ دستگاه در مرداد‌ماه ۱۳۹۲ به ۲۲ دستگاه در مرداد ماه سال جاری کاهش يافته است.

در شرکت عقاب‌افشان توليد انواع اتوبوس افزايش ۵۷/۱ درصدی داشته است

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اين مدت توليد انواع اتوبوس در شرکت رانيران با کاهش صد‌درصدی از ۱۲ دستگاه در مردادماه ۱۳۹۲ به صفر در مردادماه سال جاری رسيده است.

همچنین در مردادماه امسال توليد انواع اتوبوس در شرکت زامياد نيز با افت صد‌درصدی از پنج دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به صفر کاهش يافته است.

اما در شرکت عقاب‌افشان توليد انواع اتوبوس افزايش ۵۷/۱ درصدی داشته است در این شرکت تولید اتوبوس از ۱۴ دستگاه در مرداد‌ماه سال ۱۳۹۲ به ۲۲ دستگاه در مردادماه سال جاری افزايش يافته است.

در ارديبهشت سال جاری نيز مهدی هاشمی، رئيس کميسيون عمرانی مجلس ايران از توقف خط توليد اتوبوس اسکانيا در اين کشور خبر داد.

در يک سال اخير اين نوع اتوبوس‌‌ها پس از چندين مورد تصادف در جاده‌های ايران، دچار آتش‌سوزی شده‌اند که باعث مرگ ده‌ها نفر شده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در خردادماه گذشته گفته بود توليد انواع اتوبوس با افت ۶۶/۷ درصدی از ۱۸ دستگاه در فروردين‌ماه ۹۲ به شش دستگاه در فروردين‌ماه امسال کاهش يافته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.