ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع اعتراضی در مقابل سازمان صداوسيما

ساکنان يکی از شهرک‌های تهران در مقابل ساختمان سازمان صداوسيمای جمهوری اسلامی ایران تجمع اعتراضی برپا کردند و خواستار پرداختن اين رسانه به مشکلاتشان شدند.

ساکنان يکی از شهرک‌های تهران در مقابل ساختمان سازمان صداوسيمای جمهوری اسلامی ایران تجمع اعتراضی برپا کردند و خواستار پرداختن اين رسانه به مشکلاتشان شدند.

تجمع اعتراضی در مقابل سازمان صداوسيما ـ یکشنبه ۲۳ شهريور

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) معترضان، ساکنان شهرک زيتون، واقع در شمال شرق تهران بودند که روز یکشنبه ۲۳شهريور در مقابل درهای سازمان صداوسيما تجمع کردند.

بنا به این گزارش آن‌ها در پلاکاردهايشان که بر روی ميله‌های محافظ ساختمان صداوسيما نصب شده بود از شهرک زیتون به‌عنوان «غزه ايران» یاد کردند و با انتقاد از شهرداری و استانداری تهران، نسبت به تخريب خانه‌هايشان و همچنين بيرون ريختن اثاثيه‌ منزل‌شان معترض بودند.

معترضان همچنین برخی سندهای مالکيت‌شان را روی ميله‌های ساختمان بلال چسپانده بودند. آن‌ها همچنين از صداوسيمای جمهوری اسلامی خواستند که با توليد و پخش مناظره‌ای در اين‌باره، به ۲۹سال بلاتکليفی‌ آنان پايان دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.