ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی‌اصغر غروی در سن ۷۳ سالگی راهی زندان اوين شد

علی‌اصغر غروی، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ايران که به دليل نگارش مقاله‌ای درباره امام اول شيعيان به شش ماه حبس محکوم شده بود، برای گذراندن دوران محکوميتش راهی زندان اوين شد.

علی‌اصغر غروی، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ايران که به دليل نگارش مقاله‌ای درباره امام اول شيعيان به شش ماه حبس محکوم شده بود، برای گذراندن دوران محکوميتش راهی زندان اوين شد.

علی‌اصغر غروی، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ايران

اين فعال سياسی در حالی روز يکشنبه ۲۳ شهريور زندانی شده که در سن ۷۳ سالگی قرار دارد.

به گزارش کلمه، غروی پيش‌تر نيز به مدت ۶۳ روز در بازداشت بوده و اکنون بايد ۱۱۷ روز دیگر در زندان بماند تا دوره محکوميت شش ماهه‌اش به پايان برسد.

بر پايه اين گزارش حکم حبس غروی در حالی اجرا شده که «درخواست تعليق يا تبديل حکم به دليل عمل جراحی صورت گرفته در روزهای اخير و نيز بيماری‌هايی از قبيل تحليل پيشرفته اعصاب حسی و حرکتی اندام‌ها، کمر درد (ناشی از تنگی کانال نخاع و بيرون‌زدگی ديسک)، درد مفاصل، مشکلات قلبی و عروقی، مورد پذيرش مراجع قضايی قرار نگرفته است.»

علی‌اصغر غروی آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ مقاله‌ای با عنوان «امام پيشوای سياسی يا الگوی ايمانی» در روزنامه بهار نوشت که انتشار اين مقاله هم سبب توقيف روزنامه بهار شد، هم سعيد پورعزيزی، مديرمسئول اين روزنامه به‌طور موقت بازداشت شد و هم خود وی را بازداشت کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محمد

    متاسفانه چون ازنظرعلمی عاجز اند...لــذا برای خفــه کردن بهتــرین راه زندانی کردن عقیــده هاست! این دانشمند را برای این به زندان کردند که دریکی ازآخرین مطالب خود نوشت:دراسلام چه دست هایی را باید برید، کجایی شهیــدمطهـــری که میگفتی مارکسیست ها بایــد در دانشگاه کرسی داشتـــه باشنـــد!! کجایی شهیـــد بهشتی که با سران مارکسیست ها در تلویزیون بحث ومناظره برگذارمیکردی!!! اینان ازپس جواب دادن به یک مسلمان زاده ی عارف هم عاجزند...

  • سعید

    خوش بگذرد. به امید روزی که هر مذهبی در آن جنت سکنی گزیند. بگذارید برای اعتقادات خود بهایی بپردازند تا عبرت دیگران شوند. کاش شریعتی زنده بود و الان دهانش را گل می گرفتند تا قدر آزادی را بداند