ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رهبر جمهوری اسلامی بیمارستان را ترک کرد

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران با گذراندن دوره درمان صبح روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه از بیمارستان مرخص شد.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران با گذراندن دوره درمان صبح روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه از بیمارستان مرخص شد.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در پی عمل جراحی پروستات یک هفته در بیمارستان ماند

منابع خبری ایران از «کسب سلامتی کامل» رهبر جمهوری اسلامی خبر داده‌اند.

آیت‌الله خامنه‌ای یک هفته پیش، دوشنبه ۱۷ شهریورماه در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفت.

علیرضا مرندی، رئیس تیم پزشکی رهبر جمهوری اسلامی در مورد زمان ترخیص وی از بیمارستان گفته بود همچون مراقبت‌های بعد از این عمل برای همه بیماران، رهبر جمهوری اسلامی نیز سه تا پنج روز در بیمارستان می‌ماند و پس از ترخیص، دوره نقاهت باید سپری شود و باید به مدت چند هفته فشار کاری، کم و برخی کارها نیز حذف شوند.

با این حال، آیت‌الله خامنه‌ای یک هفته در بیمارستان ماند و در طول این یک هفته هر روز گروهی از مسئولان حکومتی، ورزشکاران، بازیگران سینما و تلویزیون به دیدار او می‌رفتند یا برده می‌شدند و هر روز رسانه‌های ایران به‌شکل هماهنگ و گسترده تصاویر این دیدارها را منتشر می‌کردند.

اگر چه حکومت ایران در این یک هفته تلاش کرد تا تبلیغات سازمان‌یافته‌ای در مورد رهبر جمهوری اسلامی و بستری شدنش در بیمارستان به‌راه اندازد و حتی مراسم دعاخوانی برای «سلامتی رهبر» برگزار کرد اما این رویداد در میان گروهی از مردم ایران جلوه دیگری داشت و در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه در وایبر و واتس‌آپ اظهارنظرهای متفاوت و طنزهای بسیاری در این‌باره منتشر شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یارو

    سلامتی و بهبودی مقام معظم پروستات را به همه اوباش چماقدار و دله دزدان بنیادها و برادران قاچاقچی تبریک و تهنیت عرض نموده منتظر بیانات دشمن ساز و هزینه آور معظم له هستیم

  • بهنام

    امید است بزودی به قعر جهنم و به خمینی بپیوندند .

  • faryad

    امید که حکومت جهل و فساد و تملق و دروغ و چماق رخت بربندد و مردم ایران طعم ازادی و سلامت سیاسی و اقتصادی و  انتخابات واقعی و پیشرفت را بچشند.

  • nima

    امید که بزودی برگردد به بیمارستان!

  • Majid

    «کسب سلامتی کامل»؟!؟ اولأ اگر سلامتی کامل  کسبی بود چه لزومی داشت که این کاسب معظم  پروستات خود را عمل نماید؟ ثانیأ با عمل پروستات آیا میتوان عفل سالم  و بصیرت و دانایی را هم به ناقص العقلی اهدا کرد؟و آیا بالاخره وقت آن  نرسیده که دست از این نمایشات مسخره پروستاتی و یا ترموستاتی یک  فرد پیر فرسوده و نالایق کشیده و با واگذار کردن امور مملکت به جوانان  لایق و صادق  سلامتی کامل در مدیریت و رهبری را به کشور بازگرداند؟