ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: رهبر دستور داد اینترنت پرسرعت نباشد

احمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرگان و امام جمعه مشهد در سخنانی اعلام کرد که این علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی است که دستور داده در ایران از اینترنت پرسرعت استفاده نشود.

احمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرگان و امام جمعه مشهد در سخنانی اعلام کرد که این علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی است که دستور داده در ایران از اینترنت پرسرعت استفاده نشود.

احمد علم‌الھدی: بزرگترین آفت ما در کشور وزارت ارتباطات است

به‌گزارش خبرگزاری فارس، احمد علم‌الهدی که روز سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه در «حلقه صالحین» مدیران کل استان خراسان رضوی سخن می‌گفت «جریان‌ھای لائیک» را به «توسعه فحشا» متهم کرد و یکی از ابزارهای اصلی آن‌ها و آمریکا را «جنگ نرم» دانست و گفت: «مسئله تحقق و مصداق جنگ نرم در جبھه فرھنگی ھمواره باید مورد توجه مقامات ما باشد.»

علم‌الھدی گفت: «بزرگترین آفت ما در کشور وزارت ارتباطات است.» وی با اشاره به پهنای شبکه اینترنت افزود: «ھمین حرکت‌ھا در وزارت ارتباطات دارد اوضاع اینترنت را به ھم می‌ریزد.»

این عضو مجلس خبرگان تأکید کرد: «رھبری دستور دادند که از افزایش سرعت اینترنت پرھیز شود با این حال شاھد این ھستیم که دستورالعمل ایشان را زیرپا گذاشتند و اینترنت امروز در جیب ھمه بچه‌ھا قرار دارد و این خود به تنھایی باعث توسعه فحشا در جامعه است.»

موضوع افزایش سرعت اینترنت در ایران این روزها با مخالفت‌ نیروهای سنتی و مراجع دینی روبه‌رو شده است و حتی کمیسیون فرهنگی مجلس ایران محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات را فراخواند تا درباره پیامدهای افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت توضیح دهد اما قانع نشد. پس از آن نیز وزیر ارتباطات تهدید به استیضاح شد.

محمود واعظی در پاسخ به این مخالفت‌ها اعلام کرد که تا زمان تهیه «پیوست فرهنگی» برخی بخش‌های مورد نگرانی مسدود خواهند ماند.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، در خردادماه سال گذشته درباره اینترنت پرسرعت گفته بود: «ما در شرایطی هستیم که محقق و دانشجوی ما می‌خواهد از اینترنت استفاده کند و در شأن مردم ما نیست که ساعت‌ها در اینترنت منتظر اطلاعات باشند.»

چندی پیش محمود خسروی، معاون وزیر ارتباطات ایران اعلام کرد که از سال گذشته تاکنون سه میلیون نفر در سطح کشور به استفاده‌کنندگان اینترنت پرسرعت اضافه شده‌اند.

سازمان ملل متحد در نظر دارد حق دسترسی به اینترنت را به‌عنوان حق دسترسی به ارتباطات حداقلی و سرویس‌های اطلاع‌رسانی از زمره حقوق اساسی بشر بشمارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ۱۲ وب‌نگار برای تبادل پیام بر روی تلفن همراه در ایران بازداشت شده‌اند | نمایندگی مالزی

    […] «بزرگترین آفت» که « اوضاع اینترنت را به ھم می‌ریزد.» اعلام کرد : «رھبری دستور دادند که از افزایش سرعت اینترنت پرھیز […]

  • ​اینترنت در ایران میان سرکوب و توسعه: ۱۲ وب‌نگار برای تبادل پیام بر روی تلفن همراه در ایران بازداشت شده‌اند | کیهان آنلاین (لندن)

    […] «بزرگترین آفت» که « اوضاع اینترنت را به ھم می‌ریزد.» اعلام کرد : «رھبری دستور دادند که از افزایش سرعت اینترنت پرھیز […]

  • farid

    حکومت داعشی از ارتباط مردم با دنیا وحشت دارد.

  • بهنام

    انسان یاد عصر حجر می افتد . باز هم خوش به حال آنها که حداقل فسیلهای مذهبی نداشتند و خودشان برای خودشان تصمیم میگرفتند .

  • ممد

    قربون دهنتون بابا . کاش این سرعتی هم که به ملت میدن واقعی بود به خدا . این اخوند هم مایه تفریح منه هر ماه یه جک میگه میخندم .

  • Majid

    و بزودی رهبر در مورد سرعت نور و صدا و زمین و ماه و خورشید و ستارگان  هم فتوا پشت فتوا صادر خواهد کرد چون باد پشت باد پر سرعت!!! آنکس که نداند و نداند که نداند رهیر معظم گردد و ملتی را به قهقهرا کشاند!

  • یارو

    مردم دندشان نرم باید هر چه مقام معظم پروستات بفرمایند قبول کنند وگرنه سروکارشان با چماق اوباش موتورسوار یا شیشه نوشابه مارک کهریزک خواهد بود!! مگر آقا دنبال کسی فرستادند که بیاید در مملکت اسلامی زندگی کند؟ میخواستند بروند در بلاد کفر متولد شوند!! چه معنی دارد کسی در ممالک محروسه اسلامی متولد شود و بعد بخواهد از اینترنت پرسرعت و ماهواره و موسیقی و ... و سایر آلات فسق و فجور شیطانی استفاده کند...

  • فرامرز

    این بابا فشار خون ادم رو میبره بالا

  • mansour

    احمق که شاخ و دم نداره،داره؟؟؟ این بی شعور از سرعت برق برای روشن کردن خانه اش،پخش هجویاتش ، اصلاح موی سرش و غیره... استفاده می کند،ولی مانع از سرعت اینترنت برای بالا رفتن شعور خود و دیگران میشود.  ***! اگر اینترنت زیان آور است و موجب فحشا میشود،چرا کلأ اینترنت را قطع نمی کنید؟ این مردک از بیان چنین مضخرفاتی و یا پاچه مالی اقای خامنه ای، چه هدفی را دنبال می کند؟ -اینترنت باعث رشد فکری ، ترویج دمکراسی و مانع از بقای حیات سیاسی - اجتماعی و فرهنگی مفت خورانی چون علم الهدا ها میشود. لذا نباید  از شنیدن حرفهای احماقانه این چنینی تعجب کنیم.  

  • مومن

    سرعت اینترنت چه ربطی به رهبر و شما و غیره دارد؟ شما ها بروید توی همان پستو ها و حوزه های تاریک و ما قبل تاریختان و بحثهای حلال و حرام ، نجس و مکروه و مباح را ادامه دهید و مسائل علمی را بگذارید به عهده اهل فن و جوانان و همان بچه‌ھا ئی که در جیبشان اینتر نت داردند. بزرگترین آفتی که کشور ایران را تهدید میکند، شما حضرات مفت خور هستید .