ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد جنتی: انقلابی‌ها را به اسم بی‌سواد اخراج می‌کنند

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، در نماز جمعه گفت عده‌ای می‌خواهند «فتنه» ادامه پیدا کند. او گفت نیروهای انقلابی را به اسم اعتدال حذف می‌کنند.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، در نماز جمعه گفت عده‌ای می‌خواهند «فتنه» ادامه پیدا کند. او گفت نیروهای انقلابی را به اسم اعتدال حذف می‌کنند.

احمد جنتی: آن‌ها که حقيقت فتنه را با سکوت خود انکار کردند، استحقاق نفرين دارند.

به‌گزارش منابع خبری ایران، احمد جنتی که از رویدادهای پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران با عنوان «فتنه» یاد می‌کند گفت علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در ملاقات با هيأت دولت «فتنه» را «خط قرمز» دانست و وی «می‌داند عده‌ای می‌خواهند فتنه را ادامه دهند و شکست خود را جبران کنند.»

جنتی با بیان این‌که «کسی که فتنه را قبول ندارد در ولايتش بايد شک کرد»، افزود: «رهبری فرمودند به اسم اعتدال نيروهای مؤمن را کنار نزنيد. پس چرا در وزارتخانه‌ای ۷۴مهندس را با سطح بالای علمی به اسم بی‌سواد بيرون می‌کنند.»

وی ادامه داد: «چه کسی بايد به اين رفتارها اعتراض کند. دارند اين‌گونه بچه‌های انقلابی را حذف می‌کنند. اين‌ها بروند، مشخص است که کسانی می‌آيند که فتنه دوست‌اند و يار فتنه‌گران.»

احمد جنتی از مجلس ایران خواست تا جلوی اين کار را بگيرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعید

    هر کس با تعلیمات و روحیات ملا جماعت آشنا باشد می داند که آنها هیچ اعتقادی به روز قیامت و اخلاقیات ندارند. ایشان را به محضر خدا و روز جزا حواله ندهید که زحمت خود می دارید.

  • Majid

    احمد جنتی: آن‌ها که حقیقت فتنه را با سکوت خود انکار کردند، استحقاق نفرین دارند. و آنهایی که با کتمان حقایق در گفتار خود و بخصوص در خطبه نماز  جمعه ملتی را به بازی گرفته اند کارشان از نفرین گذشته و لعنت خدا  و فرشتگان و لعنت تمامی مخلوقات خدا را از برای خود خریده اند  بدون هیچ شک وتردیدی.

  • faryad

    حتما مهندسهای مورد اشاره او از نوع دکتر! احمدی نژاد بوده اند؟!

  • Neda

    ..... در وزارتخانه‌ای ۷۴مهندس ! را با سطح بالای علمی چماقداری و جاسوسی وامنیتی  به اسم بی‌سواد بیرون می‌کنند......»

  • سعید

    احمد جنتی: انقلابی‌ها را به جرم بی‌سواد اخراج می‌کنند

  • بهزاد

    چه زیبا فرمودند امام خمینی(ره): " *** زیادی نخور"