ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پيام‌های «تهديدآميز» باعث لغو يک کنسرت در سنندج شد

سيروان خسروی، خواننده پاپ می‌گويد به دليل دريافت پيام‌های «تهديدآميز و توهين‌آميز» از برگزاری کنسرت موسيقی در زادگاهش سنندج منصرف شده است.

سيروان خسروی، خواننده پاپ می‌گويد به دليل دريافت پيام‌های «تهديدآميز و توهين‌آميز» از برگزاری کنسرت موسيقی در زادگاهش سنندج منصرف شده است.

سيروان خسروی، خواننده پاپ

وی توضيح نداده که اين پيام‌ها را از سوی چه کسانی دريافت کرده است.

به گزارش روز سه‌شنبه اول مهر روزنامه شرق، خسروی گفته است که «به هيچ‌وجه حاضر نبودم و نيستم که شأن و امنيت» مخاطبان کنسرت «به خطر بيفتد و به همين دليل برای حفظ شأن و شخصيت‌شان، تصميم به لغو اين کنسرت گرفتم.»

وی می‌گويد: «در چند روز گذشته، پس از اعلام برگزاری کنسرتم در سنندج، با سيل پيغام‌های غيردوستانه و کمپين‌های "تحريم سيروان خسروی" مواجه شدم که بعد متوجه شدم دليلش عکسی از برج ميلاد و آلودگی هوا بوده که من در صفحه شخصيم گذاشتم و زيرش نوشتم شهر من.»

به گفته خسروی «ظاهرا عده‌ای از هموطنان کُرد با ديدن اين عکس و نوشته زيرش به اين نتيجه رسيده‌اند که من چه جور کُردی هستم که زير عکسی از تهران نوشتم شهر من، درنتيجه بيانيه دادند که سيروان خسروی، اين کُرد خودفروخته تحريم شود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • يادكار

    كردها عقب ماند نيستند اين خوتنندة كارى خوبي كردة

  • behrooz

    بخشی از کردها خیلی قبیله گرا و عقب از زمانه هستند و این عقب ماندگی رو به کردهای مدرن که دارای فکر باز و خواهان تعامل با دیگر اقوام و فرهنگها هستند تحمیل می کنند . اینها دوست دارند همه چیز در قبیله محدود باشه و کردها منزوی و ایزوله باشند . من خودم کردم و اینها رو خوب می شناسم .دلیل خیلی از عقب افتادگی های تاریخی قوم کورد همین جماعت متعصب هستند . شما شهر کرمانشاه رو با سنندج مقایسه کنید می فهمید چی میگم !

  • faryad

    کجای دنیا اجرای کنسرت غیرقانونی اعلام میشود؟!  غیر از حکومت اسلامی داعشی ایران ؟!

  • hasani

    درگیری مردم و پلیس در شهر چابهار استان سیستان و بلوچستان پس از ضرب و شتم یکی از شهروندان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی رخ داد سه شنبه 28 ذو القعدة 1435هـ - 23 سپتامبر 2014م دبی-العربیه.نت فارسی پس از ضرب و شتم یک جوان در کانکس پلیس راهنمایی و رانندگی در بازار چابهار، مردم با پلیس درگیر شدند و این درگیری تا یک ساعت بطول انجامید.

  • بختیار بانه

    با این کارش فقط خواست خودش رو بزرگ کنه من که اسمشو نشنیده بودم جوری برخورد کرد که انگار ما اینجا نمیدونیم موزیک چیه و همه نشستیم ببینیم این جاش چی میخونه برامون لازم بود بدونه که اینجا موزیک رو برای تفریح و تفنن گوش نمیدیم بلکه اینجا موزیک مقدسه و خوانندگان به حق قدیسین هستند احمد کایا. شهرام ناظری. کمندی. حسن زیرک. خالقی. عایشه شان. و ....... بابا مگه میشه این خدایان رو با یه بچه سوسول مقایسه کرد؟

  • عباس

    اقای خسروی چرا واقعیت را نگفتید، جریان برج میلاد کاملا ساختگی و دروغ میباشد، این نظرات شخصی و بیانات عده ای افراد خودجوش در حمایت صدها هنرمند و خاننده کرد زبانی که به جرم همرنگ نبودن و همسو نبودن با امسال شماها یا ممنوع الکار یا محبوس میباشند. آقای خسروی حنایتان نه برای مردم کرد نه برای هر ملیتی از ملیت های ایرانی رنگی ندارد.

  • کاله

    و همچنین پان شیعیسم!

  • کرد

    پان کردیسم نتیجه اعمال فاشیستی پان ایرانیها و پان عربها و پان تورک ها است

  • ضاد

    جای بسی تاسف است!! پان کردیسم بلایی جدید است که بعد از پان ترکیسم و داعش و طالبان در خاورمیانه آتش افروزی خواهد کرد.