ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اجرای حکم شلاق در برابر دیدگان مردم به اتهام «نشر شايعه» در بندرعباس

دادگستری هرمزگان حکم شلاق مرد جوانی را که به اتهام «نشر اکاذيب مبنی بر حضور خفاش شب در بندرعباس» در شبکه‌های مجازی، دستگیر شده بود، در برابر دیدگان مردم بندرعباس اجرا کرد.

دادگستری هرمزگان حکم شلاق مرد جوانی را که به اتهام «نشر اکاذيب مبنی بر حضور خفاش شب در بندرعباس» در شبکه‌های مجازی، دستگیر شده بود، در برابر دیدگان مردم بندرعباس اجرا کرد.

اجرای حکم شلاق در برابر دیدگان مردم از جمله احکام قضائی ایران است که بارها از سوی مدافعان حقوق بشر مورد انتقاد گرفته است.

روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان اعلام کرد که این حکم عصر چهارشنبه دوم مهرماه در ميدان ۱۷ شهريور (شهربانی) بندرعباس اجرا شده است.

به‌گفته محمدصادق اکبری، رئيس کل دادگستری استان هرمزگان، شایعه حضور خفاش شب در بندرعباس که عامل قتل زنان و کودکان است اوايل ارديبهشت‌ماه سال جاری در فضای مجازی منتشر شد و موجب «تشويش اذهان عمومی و رعب و وحشت و ترس ميان شهروندان گردید».

اکبری افزود دادستان به پلیس فضای تولید و ارتباطات نیروی انتظامی (فتا) دستور رسیدگی داد و متهم از طریق پلیس فتا دستگیر و در دادگاه به ۷۴ ضربه شلاق در برابر دیدگان مردم محکوم شد. دادگاه تجدیدنظر نیز این حکم را تأیید کرد.

در اردیبهشت‌ماه سال جاری رضا محمدی یگانه، فرمانده انتظامی استان هرمزگان شایعات مبنی بر قتل‌های زنجیره‌ای ۹ زن در بندرعباس را رد کرد و گفت: «با عوامل انتشار این‌گونه پیام‌ها برخورد خواهد شد.»

گفته می‌شد سه فرد ناشناس با پژو نوک مدادی در سطح شهر بندرعباس به قتل‌های زنجیره‌ای دست می‌زنند.

اجرای حکم شلاق در برابر دیدگان مردم از جمله احکام قضائی در جمهوری اسلامی ایران است که بارها از سوی مدافعان حقوق بشر مورد انتقاد گرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.