ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترويج سبک پوشش اسلامی در تلویزیون ایران جنجال‌ آفرید

پخش زنده گفت‌وگو با دو زن از یک خانواده با پوششی غیرمتداول، در برنامه «زنده ‌باد زندگی» از شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در شبکه‌های اجتماعی جنجال آفرید.

پخش زنده گفت‌وگو با دو زن از یک خانواده با پوششی غیرمتداول، در برنامه «زنده ‌باد زندگی» از شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در شبکه‌های اجتماعی جنجال آفرید.

برنامه «زنده ‌باد زندگی» هدف از پخش این بخش از برنامه خود را «ترويج سبک زندگی ايرانی اسلامی» عنوان کرده بود

به‌گزارش انصاف‌نیوز، برنامه «زنده ‌باد زندگی» هدف از پخش این بخش از برنامه خود را «ترويج سبک زندگی ايرانی اسلامی» عنوان کرده بود و در آن خانواده يک روحانی به نام محمد صادقی ۴۳ ساله، همسر، دختر، دامادش، دو پسر کودک و يک نوه‌اش شرکت داشتند.

در این برنامه چادر سياه‌رنگ همسر محمد صادقی و دخترش زهرا جلب توجه می‌کرد. همسر وی طوری چادر خود را نگه داشته بود که چشم‌هایش به سختی ديده می‌شد و نوک انگشت‌های دستش نيز پيدا بود. دختر او حتی چشم‌هایش دیده نمی‌شد و دستکش سياهی در دست داشت.

زهرا، دختر محمد صادقی حتی چشم‌هایش دیده نمی‌شد و دستکش سياهی در دست داشت.

در این برنامه معلوم شد که زهرا در ۱۲ سالگی عقد کرده، در ۱۴ سالگی ازدواج کرده و ۱۶ سالگی صاحب فرزند شده است. در بخشی از برنامه داماد خانواده که طلبه است نیز شرکت کرد.

محمد صادقی در این برنامه گفت اعضای خانواده در خانه تلويزيون نمی‌بينند، اما به جای آن از اينترنت استفاده می‌کنند.

برنامه «زنده ‌باد زندگی» که پیش از این به‌شکل رنگی پخش می‌شد، این بار هم‌رنگ با مهمان‌های خود به صورت سیاه و سفید از تلویزیون دولتی ایران پخش شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ترويج سبک پوشش اسلامی | بدر و هلال

    […] ترويج سبک پوشش اسلامی در تلویزیون ایران جنجال‌ آفرید . […]

  • ترويج سبک پوشش اسلامی | بدر و هلال

    […]  ترويج سبک پوشش اسلامی در تلویزیون ایران جنجال‌ آفرید . […]

  • ترويج سبک پوشش اسلامی | بدر و هلال

    […]  ترويج سبک پوشش اسلامی در تلویزیون ایران جنجال‌ آفرید . این جنجالی که نوشته اند دقیقا کجا بود، کسی میدونه ؟ […]

  • ترويج سبک پوشش اسلامی در تلویزیون ایران جنجال‌ آفرید | بدر و هلال

    […]  ترويج سبک پوشش اسلامی در تلویزیون ایران جنجال‌ آفرید . این جنجالی که نوشته اند دقیقا کجا بود، کسی میدونه ؟ […]

  • ترويج سبک پوشش اسلامی در تلویزیون ایران جنجال‌ آفرید | بدر و هلال

    […]  ترويج سبک پوشش اسلامی در تلویزیون ایران جنجال‌ آفرید […]

  • yu

    آزادیه حجاب در ایران

  • الی

    من میترسم این شبح بود یا انسان؟؟

  • فرح

    شما وقتی در تیتر می گویید "جنجال آفرید" انتظار می رود که چند نمونه ی این جنجال را یادآور شوید نه اینکه بخشی از این ویدیو را برای خوانندگان تعریف کنید. این تیتر با متن تناسب ندارد.

  • ladanmokhtari

    فکر نمی کنم کسی این آشغال برنامه ها رو نگاه کنه... خوشبختانه چمهوری اسلامی برای زن و بچه های خودش برنامه می سازه, اونام فقط میرن تو اینترنت و اصلاً تلویزیون نگاه نمی کنن. به این می گن کاربری همه جانبه بیت المال به شکل بهینه مورد نظر اسلام واقعی!

  • Neda

    ظاهرا رقابت با دولت اسلامی داعش میکنند!

  • دیگه دیگه

    چه جالب همچین چیزی ندیده بودیم

  • کامیار

    این شیوه همانی است که دوران قاجار بود و آخوندها عشق آن دوران هستند

  • Mahdieh

    I am so sorry for them and the way they think, I watched the show, as a woman I felt pitty for them and the small world they have!!!

  • سعید

    وسواس مذهبی امری شناخته شده و وافر است که طی آن فرد مومن در رعایت حدود دستورات دینی عنان از کف می دهد و به زیاده روی بیمار گونه می افتد. داشتن ایمان تا حدی که به زندگی آرامش و معنی بدهد حسن بزرگی است که آدم یا آن را دارد یا ندارد و اگر ندارد با دلیل و برهان و آموزش و ... نمی توان آن را به کسی حقنه کرد یا از کسی گرفت. ولی وسواس مذهبی آرامش را از فرد و اطرافیانش می گیرد و دیگر یک بیماری یا اختلال محسوب می شود که درمان لازم دارد.

  • من هم

    به خدا سوگند اگر نبود فرهنگ شاهنشاهی مردم ایران... اینها حتی نمی گذاشتند زنان..رانندگی کنند شاه اگر نبود..زنان حتی جرات نداشتند از خانه بیرون آیند فرهنگی که شاه در بین مردم ایران جا انداخت را نمی شود با این امور سخیف از بین برد ... صد رحمت به برونکای بدجنس..! راستی..چرا مجری صدا و سیما ریشش رو با تیغ زده!؟ اینکه خلاف اسلامه..!

  • محمد زندیق

    با درود . به نظر من پخش اینجور برنامه ها روش بسیار مناسبی برای شناساندن دین اسلام و حکومت اسلامی به مردم و مخصوصا به جوانهای این سرزمین است و آنها با دیدن سبک زندگی اسلامی_داعشی به ماهیت این دین و حکومت پی میبرند . دست حاج عزت و همکاران درد نکنه که با پخش اینگونه برنامه ها ۱- باعث خنده وتمسخر و کلا انبساط خاطر مخاطبان میشه   ۲- آمار استفاده از  ماهواره و اینترنت را بالا میبره و  ۳- با این کار تیشه به ریشه اسلام ناب محمدی میزنه . در                 راستای حمایت از این برنامه پربار پیشنهاد میشود بیشتر از مهمانهایی دعوت شود که حکم اسلام را بی کم و کاست رعایت کرده باشند و دخترانشان را در سن ازدواج عایشه و فاطمه زهرا به خانه بخت فرستاده باشند !  

  • پیزان

    35 سالی است که داعش در ایران وجود دارد وحال برای روو کم کردن داعش شیعه داعش سنی پدیدار شود است ..شبا هت از این روشنتر که دختران را باید درسنین کودکی برای تمع طوع به زنی گرفت .وحجاب را نیز به همیین شیوه رعا یت کرد ..وتوسری خورد های جامعه را در ملا عام به دار اویخت ..وکودکان در سن 11 سالیگی به شیو رسمی در مدارس برای کشتن وکشت شدن اموزش داد وبرای ساد لوحان امید بهشت وحوریان شراب مجانی ...ده ها شبهات

  • حمید

    با سلام، داعش در چهره جدید راه خودش ر به درون کشورهای اسلامی گشوده و هر لحظه خودش را بین مخاطبان ناآگاه معرفی میکند. اگر این پوشش صحیح است چرا تا به حال مخفی بوده؟ چرا با ظهور بنیاد گرایی افراطی معرفی میشود؟ مطمئناً این حرکات تلاش مذبوحانه ای در مقابل با آزادی پوشش درخواست جامعه ایران میباشد.

  • یارو

    ولی خود حاج آقا حجاب کامل اسلامی را رعایت نکرده بودند و کمی از موهایشان از زیر عمامه بیرون بود. همچنین در روایات شرع مقدس آمده که زن مسلمان وقتی با نامحرم سخن میگوید باید با صدایی شبیه به دارکولا حرف بزند تا خدای نکرده فعل و انفعالات حرام در خشتک مرد نامحرم رخ ندهد که این موضوع هم در برنامه رعایت نشده بود.