ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مذاکرات هسته‌ای ایران در کمتر از دو هفته ديگر از سرگرفته می‌شود

عباس عراقچی، مذاکره‌کننده بلندپایه تيم ايران در مذاکرات هسته‌ای با کشورهای گروه ۱+۵، اعلام کرد که اين گفت‌وگوها در کمتر از دو هفته ديگر در يک شهر اروپايی از سر گرفته خواهد شد.

عباس عراقچی، مذاکره‌کننده بلندپایه تيم ايران در مذاکرات هسته‌ای با کشورهای گروه ۱+۵، اعلام کرد که اين گفت‌وگوها در کمتر از دو هفته ديگر در يک شهر اروپايی از سر گرفته خواهد شد.

عباس عراقچی: اختلافاتی درباره موضوعات مهم وجود دارد.

عباس عراقچی در گفت وگو با خبرگزاری ژاپنی کيودو، ضمن اعلام این خبر گفت: «ما توانستيم در يک فضای سازنده به درک بهتری برسيم، اما اختلافاتی درباره موضوعات مهم وجود دارد.»

هفتمین دور از سری مذاکرات اخیر هسته‌ای ميان ايران و کشورهای گروه ۱+۵ روز جمعه ۲۶ سپتامبر / چهارم مهرماه در حاشيه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نيويورک به پايان رسيد.

تهران و کشورهای گروه ۱+۵ تصمیم گرفته‌اند که تا روز جمعه ۲۴ نوامبر / ۲۳ آبان‌ماه سال جاری، به راه حل و توافق نهایی دست یابند. در این مدت ایران باید با تضمین معتبر و قابل اثبات، اطمینان غرب را به «صلح‌آمیز» بودن برنامه هسته‌ای خود جلب کند تا غرب تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران را که فشارهای بسیاری بر اقتصاد این کشور وارد کرده، لغو کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    هزینه اینهمه سفر و هتل و خوارک برای تور سیاحتی مذاکرات هسته ای در انواع شهرهای جهان و ارسال خبرنگارو فیلمبردار هم باید از جیب مردم ایران پرداخت شود!!