ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ديوان عدالت اداری به اعتراض معلم اخراجی زندانی رسيدگی نکرد

ديوان عدالت اداری ايران درخواست رسيدگی به حکم اخراج عبدالرضا قنبری، معلم اخراج‌شده از آموزش و پرورش را قابل رسيدگی ندانست.

ديوان عدالت اداری ايران درخواست رسيدگی به حکم اخراج عبدالرضا قنبری، معلم اخراج‌شده از آموزش و پرورش را قابل رسيدگی ندانست.

عبدالرضا قنبری، از بازداشت‌شدگان وقايع ششم دی (عاشورای ۸۸) است.

به گزارش سايت مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران (هرانا)، عبدالرضا قنبری، زندانی سياسی و آموزگار ادبيات فارسی يکی از مدارس پاکدشت در استان تهران است که به زندان برازجان تبعيد شده و پس از محکوميت با وجود سابقه ۱۶ ساله در اداره آموزش و پرورش از اين اداره اخراج شده است.

وی به‌تازگی از ديوان عدالت اداری درخواست رسيدگی به حکم اخراج خود را کرده بود که اين درخواست از سوی اين نهاد پذيرفته نشد.

همچنين اداره آموزش پرورش از پرداخت حق سنوات ساليانه عبدالرضا قنبری که قبل از دستگيری ۱۶ سال به‌عنوان دبير خدمت کرده، خودداری می‌کند.

عبدالرضا قنبری، از بازداشت‌شدگان وقايع ششم دی (عاشورای ۸۸) و آموزگار ادبيات فارسی يکی از مدارس پاکدشت و استاد دانشگاه بوده و به اتهام «محاربه» از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اعدام محکوم شده بود.

حکم اعدام اين زندانی سياسی در بهمن‌ماه سال ۹۱ توسط ديوان عالی کشور نقض شده و پرونده وی به شعبه هم‌عرض (شعبه اول دادگاه انقلاب تهران) ارجاع و به ۱۵ سال زندان کاهش يافت.

وی در تاريخ ۱۷ آذرماه ۹۲ از بند ۳۵۰ زندان اوين به زندان برازجان تبعيد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.