ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعلام جزئيات حمله ۷۰ نفری به پاسگاه مرزی سپاه پاسداران در سراوان

سپاه پاسداران از حمله به يکی از پاسگاه‌های مرزی خود در سراوان سيستان و بلوچستان خبر داد. اين حمله ۱۸ شهريورماه امسال رخ داده اما جزئيات آن پس از گذشت يک ماه اعلام شده است.

سپاه پاسداران ايران از حمله به يکی از پاسگاه‌های مرزی خود در سراوان در استان سيستان و بلوچستان خبر داده است. اين حمله ۱۸ شهريورماه امسال رخ داده اما جزئيات آن پس از گذشت يک ماه اعلام شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ۱۶ مهر روزنامه اعتماد، محمد پاکپور، فرمانده نيروی زمينی سپاه در اين‌باره گفت: «تروريست‌ها با حجم بسيار بالای نيروی انسانی و مواد منفجره دست به اين اقدام عليه پاسگاه ۱۷۱ ما زدند.»

وی افزود: «آن‌ها ۶۰۰ کيلوگرم مواد منفجره را که روی يک ماشين سوار کرده بودند، به ديوار پاسگاه زدند که انفجار بسيار مهيبی صورت گرفت و ديوارهای پاسگاه فرو ريخت ولی بعد از حدود سه ساعت و نيم درگيری نتوانستند به هدف خود برسند.»

به گفته اين مقام سپاه پاسداران شمار حمله‌کنندگان حدود ۷۰ نفر بوده که «از داخل خاک پاکستان با شش خودرو آمده بودند تا پاسگاه مرزی را تصرف کنند.»

پاکپور گفت: «ما در اين عمليات يک شهيد (يارمحمد درزاده از نيروهای بسيجی) داديم و افراد ما توانستند در اين درگيری سه ساعت و نيمه پاسگاه مرزی را از سقوط نجات دهند.»

فرمانده نيروی زمينی سپاه درباره هويت حمله‌کنندگان و سرنوشت آنان توضيحی نداده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    بروید بیشتر اعدام کنید!