ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چشم زهرا رهنورد جراحی شد

زهرا رهنورد در بیمارستان نور عمل جراحی چشم را انجام داده و حالش مساعد توصیف شده است. میرحسین موسوی او را در بیمارستان همراهی کرده اما فرزندانش اجازه حضور نیافتند.

زهرا رهنورد برای جراحی چشم از حصر خانگی به بیمارستانی در تهران منتقل شده است.

زهرا رهنورد به همراه میرحسین موسوی از بهمن ماه ۱۳۸۹ در زندان خانگی است

سایت کلمه، از منابع خبری نزدیک به میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، گزارش داده است که از مدتی پیش مشخص شده بود او نیاز به جراحی چشم دارد، تا این که سرانجام صبح روز جمعه ۱۸ مهرماه به بیمارستان نور منتقل و چشمش جراحی شد.

میرحسین موسوی، از رهبران جنبش سبز، توانسته است به همراه همسر خود از زندان خانگی به بیمارستان برود اما هیچ‌کدام از فرزندان آن‌ها اجازه حضور در کنار مادر را نیافته‌اند.

سایت کلمه حال عمومی زهرا رهنورد را پس از عمل خوب گزارش کرده است.

میرحسین موسوی نیز در شهریور ماه امسال عمل جراحی چشم را انجام داده بود. در عمل جراحی موسوی نیز رهنورد توانسته بود او را همراهی کند.

در مهرماه امسال همچنین گزارش شد که مهدی کروبی نیز به دلیل مشکلات جسمی در بیمارستان بستری شده است. به گفته فاطمه کروبی، همسر او بر اثر ضعف جسمی به بیماری زونا مبتلا شده است. زونا نوعی عارضه پوستی است که می‌تواند با درد شدید نیز همراه باشد. همسر مهدی کروبی تأکید کرده بود او در آپارتمانی بدون نور خورشید و هوای تازه محبوس است و در شش ماه گذشته حداقل سه بار در بیمارستان بستری شده است.

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از رهبران جنبش سبز از بهمن ماه ۱۳۸۹ بدون برگزاری روند قانونی و انجام محاکمه و دادرسی عادلانه در زندان و حبس خانگی به سر می‌برند.

به تازگی علی مطهری، از نمایندگان مجلس، با ارسال نامه‌ای به حسن روحانی، از بی‌عملی دولت برای رفع حصر سران جنبش سبز به سختی انتقاد کرد. او با یادآوری قانون اساسی به رئیس‌جمهور، به او گفت یا به انفعال خود در زمینه رفع حصر پایان دهد یا آن‌که به مجلس احضار خواهد شد.

به گفته علی مطهری، صحبت از اعتراض‌های سال ۱۳۸۸ در ایران «مانند سخن گفتن از هولوکاست در آمریکا و اروپاست».

مطهری پیش‌تر گفته بود در دیداری که با آیت‌الله خامنه‌ای داشته، رهبر ایران به او گفته بود که جرم مهدی کروبی و میرحسین موسوی بزرگ است و نظام با آن‌ها ملاطفت کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.