ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرد حمله‌کننده به آيت‌الله مکارم شيرازی بازداشت شد

در یک مراسم عمامه‌گذاری، فردی که قصد داشت به آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع دینی شیعه در ایران حمله کند، بازداشت شد.

در یک مراسم عمامه‌گذاری، فردی که قصد داشت به آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع دینی شیعه در ایران حمله کند، بازداشت شد.

آیت‌الله مکارم شیرازی ۸۸ سال سن دارد و پس از انقلاب ایران در تدوین قانون اساسی در مجلس خبرگان اول نقش مؤثری داشت.

به گزارش «شفقنا»، سایت همکاری‌های خبری شیعه، در این مراسم عمامه‌گذاری ۷۰ نفر از طلاب حوزه علميه قم پيش از ظهر دوشنبه ۲۱ مهرماه در «مدرسه اميرالمومنين» گرد آمده بودند که فردی به سمت مکارم شيرازی حمله کرد.

در این گزارش آمده است، این فرد که هویتی از او منتشر نشده با هدف آزار رساندن به اين مرجع دینی به سوی وی حمله‌ور شده بود اما نيروهای حفاظت دفتر آيت‌الله مکارم شيرازی وی را دستگیر کردند.

جزئیات بیشتری از این ماجرا منتشر نشده اما «شفقنا» نوشته است: «برخی شایعات فرد مهاجم را دارای اختلال روانی و ذهنی دانسته است و برخی نیز امکان سوء قصد را مطرح می‌سازند.»

آیت‌الله مکارم شیرازی ۸۸ سال سن دارد و پس از انقلاب ایران در تدوین قانون اساسی در مجلس خبرگان اول نقش مؤثری داشت.

وی فتواهای جنجالی از جمله فتوای ممنوعیت برقراری ارتباط با رسانه‌ها و سایت‌های خارجی و غیرشرعی دانستن خدمات اینترنتی پرسرعت را صادر کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهاب

    هر کس می خواد با این جمهوری بنوعی مخالفت کنه یا سابقه تجاوز داره، یا قبل از دوران بلوغ در اسرائیل تمرین دیده، یا روانیه، اگر هم تحصیل کرده باشه که جاسوسه.

  • شفتالو

    این فسیلهای متحرک که دیگه حمله کردن نمیخوان! همینطوریش هم کسی به اینها توجهی نداره! شما با جوونها که صحبت میکنی متوجه میشی اصلا سرشون به نماز و روزه هم نمیشه تا چه برسه به مرجع تقلید و این مسخره بازیها. به دوستان توصیه میکنم از باب تفنن هم که شده فیلم مراسم عمامه گذاری یا دستبوسی رو ببینن. واسه خنده و تفریح بد نیست! ما که کلی لذت بردیم.

  • khomeini

    88 سال ؟ بمیر دیگه حاجی . بس هوامونو تنفس کردی... پاشو برو پیش حوری موریات

  • فرامرز

    چون ایشان دیگر محبوبیت ندارند،شاید شایعه وزارت اطلاعات جهت افزایش محبوبیت ایشان باشد

  • بهنام

    واقعآ حیف شد که موفق نشد ، البته مرگ این به اصطلاح مرجع و دیگر قسیلهای مذهبی نزدیک است و امید است بزودی شر همه آنان از سر ملت بزرگ ایران کم شود . لازم است در آگهب ترحیمشان این جمله را بنویسند : ( سلطان شکر چه شیرین به رحمت ایزدی پیوست )