ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نصب رایگان پرچم عزای محرم بر سر در منازل ساکنان تهران

شهرداری تهران در یک اقدام بی‌سابقه اقدام به نصب پايه و پرچم عزای ماه محرم مسلمانان بر سر در منازل شهروندان ساکن تهران می‌کند.

شهرداری تهران در یک اقدام بی‌سابقه، اقدام به نصب پايه و پرچم عزای ماه محرم مسلمانان بر سر در منازل شهروندان ساکن تهران می‌کند.

خبرگزاری تسنيم، ضمن اعلام این خبر، این اقدام را «جديدترين فعاليت فرهنگی و دينی» شهرداری تهران عنوان کرده و با ارائه یک شماره پیامک نوشته است شهروندان تهرانی می‌توانند «جهت بهره‌مندی از اين امکان فرهنگی و دينی» نام و نشانی منزل خود را به این شماره بفرستند تا «در اولين فرصت مأموران شهرداری تهران خدمت‌رسانی کنند».

بنا به این گزارش نصب پرچم محرم به‌شکل رايگان خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران از آغاز تأسیس خود همواره در تلاش بوده که همه جوانب زندگی ایرانیان را اسلامی کند. در سال‌های اخیر به‌ویژه بر اسلامی کردن دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی تأکید شده و برنامه‌هایی از جمله تفکیک‌ جنسیتی در آن‌ها به اجرا در آمده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    "جمهوری اسلامی ایران از آغاز تأسیس خود همواره در تلاش بوده که همه جوانب زندگی ایرانیان را اسلامی کند!؟! " لطفأ توضیح دهید که آویزان کردن پرچم (از هر نوع آن که میخواهد باشد) بر سر در منزلی چه ارتباطی با اسلام و با جوانب زندگی صاحب منزل دارد؟ با تشکر.