ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله مسلحانه به مأموران نيروی انتظامی در سيستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان گفت: «سه شرور مسلح در اقدامی کور و کمين در مسير راه، سه نفر از مأموران نيروی انتظامی را در منطقه راسک شهرستان سرباز واقع در جنوب استان زخمی کردند.»

حسين رحيمی، فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان گفت: «سه شرور مسلح در اقدامی کور و کمين در مسير راه، سه نفر از مأموران نيروی انتظامی را در منطقه راسک شهرستان سرباز واقع در جنوب استان زخمی کردند.»

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا)، رحيمی گفت اين رويداد عصر روز سه‌شنبه ۲۲ مهر رخ داده است.

به گفته وی «با وقوع اين حادثه به سرعت گروه‌های کمکی از مأموران نيروی انتظامی برای مقابله با اشرار مسلح در منطقه حضور يافتند.»

رحيمی افزود: «هر سه نفر اشراری که به سمت مأموران نيروی انتظامی تيراندازی کرده بودند در عمليات تعقيب و گريز مجروح و دستگير شدند.»

فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان گفت: «سه شرور مسلح زخمی شده به بيمارستان انتقال يافتند.»

همچنين در رويدادی ديگر که در روز سه‌شنبه در سيستان و بلوچستان رخ داد، يک منبع که نامش فاش نشده به ايرنا گفت: «سه شرور و سارق مسلح در محله غريب‌آباد ايرانشهر با مأموران انتظامی درگير شدند.»

به گفته اين منبع «در اين درگيری هر سه سارق و شرور زخمی و به بيمارستان ايرانشهر منتقل شدند.»

هفته گذشته نيز در حمله مسلحانه به مأموران نيروی انتظامی در شهرستان سراوان اين استان، چهار مأمور کشته شدند. گروه جيش‌العدل مسئوليت اين حملات را بر عهده گرفت.

در سال‌های اخير استان سيستان و بلوچستان شاهد چند حادثه اين‌چنينی بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.