ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آخرين «جلسه صلح و سازش» پرونده ريحانه جباری برگزار شد

آخرين «جلسه صلح و سازش» در پرونده ريحانه جباری روز چهارشنبه ۲۳ مهر در دادسرای امور جنايی ويژه قتل برگزار شد و بدون نتيجه پايان يافت.

آخرين «جلسه صلح و سازش» در پرونده ريحانه جباری روز چهارشنبه ۲۳ مهر در دادسرای امور جنايی ويژه قتل برگزار شد و بدون نتيجه پايان يافت.

خانواده مرتضی عبدالعلی سربندی (مقتول): ما منتظر هستيم زمان اجرای حکم ریحانه به ما اعلام شود

به گزارش روز پنجشنبه ۲۴ مهر روزنامه اعتماد، محمد شهرياری سرپرست دادسرای جنايی تهران گفت: «آخرين جلسه صلح و سازش با حضور ريحانه و خانواده‌اش و همچنين خانواده مرحوم سربندی برگزار شد که اوليای دم حاضر به گذشت نشدند.»

در آخرين جلسه صلح و سازش که روز گذشته با حضور ريحانه جباری متهم، خانواده، وکيل متهم، فرزند سربندی به عنوان اوليای دم، قاضی شهرياری سرپرست دادسرا، قضات اجرای احکام و واحد صلح و سازش برگزار شد ريحانه به سئوالات فرزند مقتول پاسخ داد.

در اين جلسه به درخواست طرفين پرونده، خبرنگاران حضور نداشتند.

روز سه‌شنبه نيز «جلسه صلح و سازش» برگزار شده بود و فرزند مقتول خواستار بيان حقايق اين قتل از سوی ريحانه شده بود. پسر مرتضی عبدالعلی سربندی تنها راه گذشت از قصاص ريحانه را بيان حقيقت از سوی او اعلام کرده بود.

در همين حال يکی از پسران سربندی که نامش برده نشده، به روزنامه شرق گفت: «مادر ريحانه در جلسات صلح‌ و سازش مثل سابق گريه می‌کرد و درخواست بخشش داشت. ما برای اعلام گذشت فقط يک ‌شرط داشتيم و آن بيان حقيقت توسط ريحانه است. فقط ما نيستيم که معتقديم ريحانه دروغ می‌گويد بلکه قضاتی که پرونده‌ را رسيدگی کرده‌اند نيز عقيده دارند ريحانه دروغ می‌گويد و موضوعی را کتمان می‌کند.»

وی افزود: «وقتی از ريحانه خواستيم واقعيت را بگويد جواب درستی نداد. اين ماجرا هنوز برای او مبهم است و هنوز مرگ را لمس نکرده است.»

او گفت: «جلسه ديگری برای صلح‌ و سازش تشکيل نخواهد شد و ما منتظر هستيم زمان اجرای حکم به ما اعلام شود.»

ريحانه جباری دختر ۲۶ ساله ايرانی از هفت سال پيش تا به امروز به اتهام قتل در زندان به‌سر می‌برد. ريحانه در ۱۹ سالگی (سال ۱۳۸۶) مرتکب قتل شد و در فروردين ۱۳۹۳، پس از هفت سال حضور در زندان، به‌ جرم قتل مرتضی عبدالعلی سربندی، ۴۷ ساله، به قصاص محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محمد علی مدیری

    دانلود اهنگ محمد علی به نام ریحانه را عفو کن (ازتون خواهش میکنم هر طور شده قبل از اجرای حکم این اهنگ رو به گوش خانواده سربندی برسونید)www.bia2rap65.info