ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت فردی به اتهام برگزاری «مسابقه مدلينگ» در ايران

ايرج محمدخانی، رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گيلان از بازداشت فردی به اتهام «برگزاری مسابقه مدلينگ در يکی از شبکه‌های اجتماعی» خبر داد.

ايرج محمدخانی، رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گيلان از بازداشت فردی به اتهام «برگزاری مسابقه مدلينگ در يکی از شبکه‌های اجتماعی» خبر داد.

ايرج محمدخانی عصر چهارشنبه ۲۳ مهر به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا) گفت: «در راستای مقابله با جرايم عليه عفت و اخلاق عمومی، کارشناسان تيم رصد پليس فتا، پروفايلی را در يکی از شبکه‌های اجتماعی غيرمجاز شناسايی کردند که گردانندگان آن‌ها در پوشش مسابقه بزرگ مدلينگ، اقدام به بارگذاری تصاوير غيراخلاقی دختران جوان می‌کردند.»

وی افزود: «با پی‌جويی‌های فنی و پليسی، عاملان انتشار تصاوير غيراخلاقی کاربران که دو نفر مرد، اهل و ساکن رشت بودند؛ شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی دستگير شدند.» نام این متهمان اعلام نشده است.

به گفته اين مقام پليس «متهمان با برگزاری مسابقه بزرگ مدلينگ در يکی از شبکه‌های اجتماعی غيرمجاز و تعيين جايزه برای نفرات اول تا سوم، کاربران عضو اين شبکه‌ها را به مدل شدن و گرفتن عکس‌های غيراخلاقی و بارگذاری آن در پروفايل خود ترغيب می‌کردند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.