ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۶ کشته در جریان برگزاری یک کنسرت در کره جنوبی

با ریزش یک شبکه تهویه هوا در جریان برگزاری یک کنسرت موسیقی پاپ کره‌ای در شهر سئونگنام کره جنوبی، ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.

با ریزش یک شبکه تهویه هوا در جریان برگزاری یک کنسرت موسیقی پاپ کره‌ای در شهر سئونگنام کره جنوبی، ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.

به‌گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، این رویداد روز جمعه ۱۷ اکتبر / ۲۵ مهرماه زمانی رخ داد که تماشاگران شرکت‌کننده در این کنسرت برای بهتر دیدن صحنه روی این شبکه تهویه هوا رفته بودند.

قربانیان این حادثه از ارتفاع ‌۱۰ متری سقوط کردند که به جز ۱۶ نفر کشته، سه نفر به‌شکل سطحی زخمی شدند و هشت نفر نیز جراحات جدی برداشتند. ۷۰۰ نفر در این برنامه شرکت داشتند.

شک و تردید در مورد چگونگی این حادثه باقی است. برخی از رسانه‌های کره‌ای گفته‌اند که شبکه تهویه هوا در طول برنامه گروه دختران «چهار دقیقه» فرو ریخت، اما آژانس هنری این گروه چنین موضوعی را رد کرده است.

برخی نیز می‌گویند قوانین امنیتی این کنسرت رعایت نشده است چرا که گروهی از تماشاگران در مکانی خطرناک کنسرت را دنبال می‌کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Faryad

    دبی – العربیه.نت فارسی مراسم جشن «عید غدیر» در شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت استان فارس، به دلیل خودداری از پوشیدن چادر از سوی نرگس محمدی بازیگر زن معروف ایرانی ، باعث به هم ریختن این مراسم شد و حاضران به نشانه اعتراض به پرتاب صندلی به وسط سالن پرداختند. به گزارش سایت «انصاف نیوز» این مراسم که روز سه شنبه گذشته برگزار شد با بلیط فروشی و استقبال گسترده ی مردم در سالن ورزشی ۲۲ بهمن حاجی آباد برگزار شد، به علت تناقض محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی به هم خورد. در بیلبوردهای تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود نوشته شده بود که برنامه با حضور نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که علیرغم حضور این بازیگر در سالن وی به روی سن نرفت. بر اساس این گزارش در ابتدای مراسم امام جمعه زرین دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام می کند که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد.!!! اما پس از اطلاع یافتن نرگس محمدی از این سخنان، او گفته که حجابش کامل است و با چادر به روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزار کنندگان نیز تاثیری در تصمیم او نمی گذارد و این «مساله» باعث قهر این بازیگر از سالن می شود. جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده ی حضور نرگس محمدی بلیط تهیه کرده بودند وقتی که متوجه می شوند قرار نیست او به روی سن بیاید شروع به اعتراض می کنند که در این بین اعتراضات بالا می گیرد و باعث زد و خورد و زیان رساندن به وسایل سالن می شود .