ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت چند نفر در يزد به اتهام «جاسوسی»

یک مقام ارشد امنیتی گفته افراد دستگير شده در مراکز حساس استان شاغل و دارای دسترسی‏‏‌های مهمی بودند‌.

مدير کل اطلاعات استان يزد از شناسايی و بازداشت چند نفر به اتهام «جاسوسی» در سال‌های اخير خبر داد که به گفته وی با «دولت‌های متخاصم آمريکا، انگليس و اسرائيل ارتباط داشته‌اند.»

به گزارش روز يکشنبه ۲۷ مهر روزنامه اعتماد، اين مقام امنيتی که نامش برده نشده، گفت: «افراد دستگير شده در مراکز حساس استان شاغل و دارای دسترسی‏‏‌های مهمی بودند‌ و در دستگاه قضايی استان محکوم شدند.» نام اين محکوم‌شدگان اعلام نشده است.

وی افزود: «همچنين ده‌ها نفر مرتبط ناآگاه با سرويس جاسوسی رژيم صهيونيستی و تعداد محدودی مرتبط که آگاهانه با اين رژيم ارتباط گرفته‌ بودند نيز شناسايی و مورد توجيه، مصاحبه، احضار، دستگيری يا معرفی به مراجع قضايی قرار گرفتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جواد

    جمهوری اسلامی بهشت جاسوسان«شهر صد دروازه»قدرت ولی فقیه هرروزه در حال گسترش است،از دریای مدیترانه تا دریای سرخ۰ابرقدرت منطقه ۰عقب ماندگی و ضعف دیگر کشورها برای این است که ولی فقیه ندارند۰ اگر پهبادی جاسوسی سراسر کشور را درمی نوردد،برای آن است که خودمان اجازه می دهیم،اگر چهارتا روستایی بیل به دست وارد سرزمین و کشور ما می شوند و مرزبانان ولی فقیه را به اسارت می گیرند،ما خودمان تور نظامی برایشان می گذاریم تا قدرت نظامی سردارن قاچاقچی مان را بفهمند۰ما ساحل شرقی را هم مسلح می کنیم تا مانند مردم غزه خوشبخت شوند۰ما سرزمین شما را مانند کشور سوریه آباد میکنیم۰اگر تعدادی هم کشته می شوند؛آنان شهیدند و نزد خدایشان اجر عظیم دارند،خون بر شمشیر پیروز است، ولی آنها نمی فهمند۰

  • محمد

    خیلی جالبه همه جاسوسا با این سه تا کشور ارتباط داشتن امریکا - اسرائیل - انگلیس همزمان

  • Behrouz

    جای خوشوقتی است که چین و روسیه فقط مشغول چاپیدن ایران هستند و استخدام جاسوس کار استکبار، امپریالیسم، صهیونیسم، کوبیسم، سوررئالیسم، نهیلیسم، ماتریالیسم، فمینیسم،.......... شده است. شهر آرام و بی آزار یزذ ـــــ که مدیون هوطنان نجیب زرتشتی ماست ـــــ این قدر جاسوس و فریب خورده دارد حساب کنید چند صد هزار جاسوس و فریب خورده ــــ چه بسا میلیونها ــــــ در بقیه ایران که مانند یزد آرام و بی آزار هم نیستند، وجود دارند.