ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير کشور ايران خواهان توقف بررسی «طرح امر به معروف» در مجلس شد

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور ايران در نامه‌ای به علی لاريجانی، رئيس مجلس خواهان توقف بررسی «طرح آمران به معروف و ناهيان از منکر» شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور ايران در نامه‌ای به علی لاريجانی، رئيس مجلس خواهان توقف بررسی «طرح آمران به معروف و ناهيان از منکر» شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزير کشور ايران

به گزارش روز دوشنبه ۲۸ مهر روزنامه اعتماد، وزير کشور ايران در اين نامه گفته که اين طرح «به کار کارشناسی و بررسی‌های دقيق‌تری نياز دارد.»

طرح ۲۴ ماده ای حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر، ۲۴ تيرماه امسال در کميسيون مشترک فرهنگی و قضايی و حقوقی مجلس تصويب شد و کليات آن نيز در جلسه علنی روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه به تصويب نمايندگان مجلس رسيد.

کليات اين طرح در هنگام بررسی در مجلس با مخالفت دولت و شماری از نمايندگان مواجه شد.

در اين طرح ساختار و ستادی به عنوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص شده که ۱۷ عضو دارد که از اين ۱۷ عضو ۱۱ عضو وزير نيستند و ترکيبی از علمای مذهبی، رؤسای سازمان‌ها و فرماندهان هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.