ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ارزیابی از "پیشرفت" مذاکرات هسته‌ای

گفت‌وگو با دو کارشناس: مهران مصطفوی و منصور فرهنگ

ایرج ادیب‌زاده − مهلت توافق‌نامه ژنو دارد به سر می‌رسد. در مذاکرات هسته‌ای وضع اکنون از چه قرار است؟ گفت‌وگو با مهران مصطفوی و منصور فرهنگ.

مهلت توافق‌نامه ژنو دارد به سر می‌رسد. در مذاکرات هسته‌ای وضع اکنون از چه قرار است؟

در این رابطه این پرسش ها را با آقایان مهران مصطفوی، استاد شیمی-فیزیک و صاحب‌نظر در امور هسته‌ای در پاریس،  و منصور فرهنگ، استاد روابط بین‌الملل در نیویورک در میان گذاشته‌ایم.

- هم آمریکا هم ایران از پیشرفت های به دست آمده برای رسیدن به توافق جامع و پایانی می گویند در این میان سرگئی ریابکوف نماینده روسیه در۵+۱ مدعی شده ۹۸ در صد در مذاکرات« پیشرفت » داشتیم، این پیشرفت ها بیشتر در چه زمینه ای بوده است؟

- آیا پیشنهاد تازه آمریکا، ارسال ذخیره ی اورانیوم با غنای پایین به روسیه برای تبدیل به میله های سوخت، می‌تواند قفل مذاکرات را باز کند؟

- طرفین مذاکرات هسته ای ایران گفته اند نیازی به تمدید مذاکرات در ۲۴ نوامبر/ سوم آذر  نیست . آیا رسیدن به توافق نزدیک شده است؟

بشنوید:

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    چرا غرب نمیفهمد که منظور جمهوری اسلامی فریب انهاست تا تحریمها لغو و اینها در پنهان به پروژه بمب سازی چند صد میلیارد دلاری ادامه دهند؟ یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری اسلامی در امور اقوام و اقلیت‌ها و وزیر پیشین اطلاعات می‌گوید گفت که آمریکا مجبور است با جمهوری اسلامی «کنار» بیاید!، و در بخش دیگری از سخنان خود افزود: «باید آمریکایی‌ها را وادار و مجبور کنیم که به خواسته ما در قرارداد هسته‌ای تن بدهند!... چون اگر زمان اوباما این اتفاق نیفتد، معلوم نیست در زمان دیگری این امر محقق شود

  • farid

    ظاهرا ظریف و کری  و اشتون سعی میکنند کاغذی بی معنی بعنوان توافق در بیاورند؟! تا اینها در پنهان به بمب سازی ادامه و انها نیز بدجوری در انتخابات اتی شکست سختی نخورند؟!