ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک معلم در سيستان و بلوچستان ترور شد

رضا سرگزی، معلم يکی از روستاهای شهرستان قصرقند در استان سيستان و بلوچستان، ظهر روز سه‌شنبه ۲۹ مهر به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد.

رضا سرگزی، معلم يکی از روستاهای شهرستان قصرقند در استان سيستان و بلوچستان ظهر روز سه‌شنبه ۲۹ مهر به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا)، همايون اميری، رئيس اداره آموزش و پرورش قصرقند گفت: «رضا سرگزی در مدرسه‌ای در روستای "کارچان و گورناک" از توابع بخش مرکزی اين شهرستان تدريس دانش‌آموزان را بر عهده داشت.»

به گفته اميری «دو فرد ناشناس نقاب‌دار با ورود به اين مدرسه، بعد از اتمام کلاس درس در حدود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقيقه اين معلم را با شليک چندين گلوله به قتل رساندند.»

وی گفت: «به گفته افراد محلی، ضاربان موتورسوار بعد از شليک گلوله سريع از صحنه متواری شدند.»

رئيس اداره آموزش و پرورش قصرقند کشته‌شدن اين معلم را «يک حادثه تروريستی» خوانده و گفته: «معتمدان، ريش سفيدان و شماری از مردم روستای گورناگ در محل وقوع حادثه در روستای کارچان حضور يافته و اين جنايت تروريستی را محکوم کردند.»

به گفته اميری «ايادی استکبار با برخی اقدامات تروريستی و جنايتکارانه قصد ناامن کردن منطقه و جلوگيری از توسعه و پيشرفت و کسب علم و سوادآموزی فرزندان اين مرز و بوم را دارند.»

بر پايه اين گزارش «سرگزی به همراه دو نفر از همکاران خود در يکی از اتاق‌های مدرسه نيکبخت روستای کارچان واقع در ۱۲کيلومتری روستای گورناگ سکونت داشت که در زمان وقوع اين حادثه او تنها بوده و همکارانش برای خريد به شهر رفته بودند.»

در دو هفته گذشته نيز چند مأمور نيروی انتظامی در استان سيستان و بلوچستان ترور شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.