ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله لاریجانی به رسانه‌های داخلی برای نحوه پوشش اسید پاشی

رییس قوه قضاییه در ایران، نحوه پوشش اخبار مربوط به اسید پاشی به زنان را مورد انتقاد شدید قرار داده و برای رسانه‌های داخلی ابراز تاسف کرده است.

صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه در ایران، نحوه پوشش اخبار مربوط به اسید پاشی به زنان را مورد انتقاد شدید قرار داده و برای رسانه‌های داخلی ابراز تاسف کرده است.

لاریجانی برای رسانه‌های داخلی ابراز تاسف کرده است

او که روز یکشنبه ۴ آبان در «همایش ملی قانون امر به معرف و نهی از منکر» سخن می‌گفت تصریح کرد در اسیدپاشی اخیر در کشورهای غربی سعی شد که این مساله را به امر معروف و نهی از منکر نسبت دهند که جفای عظیمی است و بدتر از آن شاهد بودیم که برخی از رسانه‌های داخلی نیز این حرف را زده‌اند.

لاریجانی عنوان کرد که اگر غربی‌ها و ضدانقلاب این جنایت را به امر معروف و نهی از منکر وصل کنند، طبیعی است. اما او در عین حال برای «برخی از رسانه‌های داخلی» که چنین جنایتی را به امر به معروف و نهی از منکر وصل می‌کنند ابراز تاسف شدید کرد.

لاریجانی طرح حمایت از امر به معروف و نهی از منکر را که توسط مجلس تهیه شده تلاشی بسیار خوب برای تقویت اجرای این «حکم الهی» دانست.

او همچنین با انتقاد از فرهنگ لیبرالی و فردگرای غربی گفت: «زندگی در غرب به گونه‌ای است که کسی به کسی کاری ندارد و اصول تفکر لیبرالی که فردگرایی است در آن حاکم است و یکی از معانی‌اش این است که هر انسانی مسیر زندگی‌اش را خودش تعیین می‌کند و ارزش‌ها را انتخاب می‌کند».

حمله به رسانه‌هایی که ماجرای اسید پاشی در ایران را پوشش داده و سعی کرده‌اند آن را با «امر به معروف و نهی از منکر» مرتبط کنند در روزهای اخیر افزایش یافته است. این حملات پس از انجام چند تجمع مردمی در اصفهان و تهران علیه اسید پاشی و علیه ناتوانی مسئولان در برقراری امنیت شهری بیشتر شده است.

خبرگزاری فارس نیز  از دستگیری «یک مرد زن‌نما» خبر داده است که با ورود به میان جمعیت معترضان در اصفهان سعی داشته است «مردم را تحریک به تجمع و اعتراض علیه نهادهای کشور» کند. به گفته خبرگزاری فارس، از این «مرد زن نما» که بازجویی از وی در نهادهای امنیتی ادامه دارد برخی ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.

خبرگزاری فارس می‌گوید این « مرد زن‌نما» قصدداشته مردم را در اصفهان علیه مسئولان تحریک کند

پیش از آن نیز آریا جعفری، عکاس و مسئول بخش عکس خبرگزاری ایسنا در اصفهان که عکس‌های زیادی از تجمع اعتراضی مردم اصفهان در روز چهارشنبه گذشته منتشر کرده بود در منزل خود بازداشت و وسایل شخصی او نیز تفتیش و توقیف شد.

خبرگزاری مهر نیز صفحه مربوط به عکس‌‌های تجمع اعتراضی علیه اسید پاشی را از وب سایت خود حذف کرد و توضیحی در این مورد ارائه نداد.

روز شنبه، ۳ آبان نیز نیروهای امنیتی مانع از تشکیل چند تجمع اعتراضی در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان در اعتراض به اسید پاشی شدند. گفته می‌شود تلاش برای تجمع مقابل وزارت کشور در تهران به زد و خورد و بازداشت چند نفر از معترضان منجر شده است. در این میان نسرین ستوده، وکیل و مدافع حقوق بشر، نیز در میان بازداشتی‌ها بود که البته پس از چند ساعت آزاد شد.

در مشهد نیز ماموران انتظامی با حضور در پارک ملت این شهر مانع از اجتماع افراد شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شاهد

    جناب صادق لاریجانی اینهم امر به دمعرف : دو برادر زمین خوار و رشوه گیر خودت را تسلیم محکمه کن .

  • کاک ناصر

    این اقا مریردضی لک پوست داردوهیچ ربطی به اسید پاشی ندارد می خواهند او قربانی کنند

  • بامبو

    حالا که گندش درآمده، قضات جنایتکار نظام زورگوی اسلامی هم به تکاپو درآمده اند تا در حد امکان قضیه را ماست مالی کنند. تلاشتان را بکنید آقایان خودرای! منتظر مارهای بعدی که قرار است از آستینتان درآیند هم هستیم.

  • neda

    لاریجانی: وصل کردن اسیدپاشی به امر به معروف جنایت عظیمی است!!!

  • sina

    کجای دنیا فردی که از ناموسش دفاع کرده اعدام  میکنند؟!!  کجای دنیا روی  زنان اسید میپاشند؟  کجا دسته دسته جوانان را به اتهام واهی اعدام میکنند؟ ننگ بر لاریجانی و همدستانش در برپایی ماشین اعدام  و شکنجه و تجاوز در زندانها و چماق و اسیدپاشی و دستگیری در خیابانها !!

  • معصومه

    این 5 برادر در رذالت و دنائت با هم مسابقه گذاشته اند و صادق کذاب فعلا با شنا کردن در خون مردم از همه آنها جلوتر است. حالا این آقای *** را که فقط بیماری پوستی لک و پیس دارد را انداخته اند جلو تا موضوع اسید پاشی ان صار حزب الله را لوث کنند. سناریویی که فقط به ذهن علیل یک آخوند یا یک کمونیست ممکن است برسد.

  • esi

    ابلیس کثیف .