ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک کنسرت موسيقی «مجوزدار» با دخالت فرماندار رودسر لغو شد

کنسرت موسيقی «سپهر» با آن‌چه «دخالت» امير جانبازی، فرماندار شهرستان «رودسر» گيلان خوانده شده، لغو شد.

کنسرت موسيقی «سپهر» با آن‌چه «دخالت» امير جانبازی، فرماندار شهرستان «رودسر» گيلان خوانده شده، لغو شد.

روزنامه شرق روز سه‌شنبه ششم آبان به نقل از عزيز قاسم‌زاده، خواننده و سرپرست گروه سپهر گزارش داد که فرماندار رودسر «به‌صورت شفاهی ‌خواهان تعطيلی اين کنسرت شده است.»

قاسم‌زاده گفته است:‌ «اين گروه پس از طی همه مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم از نهادهای تصميم‌ساز و قانونی (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اماکن و نيروی انتظامی) با مخالفت و کارشکنی‌های منتقدان مواجه شد.»

به گفته وی «دامنه مخالفت‌ها به جايی رسيد که منتقدان، با داس، بنرهای تبليغاتی گروه موسيقی سپهر را پايين کشيدند و شهرداری‌های شهرستان رودسر (شامل رودسر، کلاچای، رحيم‌آباد، واجارگاه و چابکسر) بر اساس دستور دريافتی، مانع نصب دوباره بنرهای تبليغاتی اين گروه شدند.»

فيروز فاضلی، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گيلان نيز گفته که مخالفت‌ها با برگزاری اين کنسرت «مربوط به فرمانداری و شورای تأمين شهرستان رودسر است.»

همچنين گزارش شده که محمد احمدی‌پور، معاون سياسی امنيتی استانداری گيلان نيز خواهان عدم‌ دخالت فرمانداری رودسر در برگزاری اين کنسرت شده است.

سرپرست گروه سپهر افزوده است: «اين مايه‌ کدام مباهات برای فرمانداری شهرستان است که پس از اين‌همه کارشکنی و لغو کنسرتی که همه مجوزهای قانونی را داشت، حتی اجازه نصب پرده‌های عذرخواهی گروه از مردم را نداد؟ متأسفانه شهرداری‌ها اعلام کردند که فرماندار به ما اجازه نصب اين عذرخواهی را هم نمی‌دهد.»

قاسم‌زاده گفت: «انتظار می‌رود وزارت کشور با نظارت بيشتر در شهرستان‌ها، کسانی را بر سر امور بگمارند که برنامه‌های دولت تدبير و اميد را در عمل قبول داشته باشند نه ‌اين‌که همه‌ تلاش و افتخارشان گسترش انواع کارشکنی‌ها و جلوگيری از کنسرتی باشد که همه مجوزهای قانونی را از دولت برخاسته از رأی مردم، کسب کرده است.»

در چند ماه گذشته شماری از کنسرت‌های موسيقی در شهرهای مختلف ايران لغو شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • معصومه

    همین که اسیدی نشدن خودش خوبه. حالا قر هم ندادن طوری نیست

  • سجاد

    در مراسم معارفه فرماندار رودسر،امیر جانبازی رودسری تقویت طرح‌های گردشگری را از برنامه‌های دیگر برای اشتغالزایی عنوان کرد.(ایلنا)این آقا با این طرز فکر چطور میخواد گردشگرد جذب کنه خدا میدونه!