ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«خنثی‌سازی خرابکاری در صنعت هسته‌ای ايران»

علی‌اصغر زارعان، معاون سازمان انرژی اتمی ايران از خنثی‌سازی «يک خرابکاری در صنعت هسته‌ای» خبر داده است.

علی‌اصغر زارعان، معاون سازمان انرژی اتمی ايران از خنثی‌سازی «يک خرابکاری در صنعت هسته‌ای» خبر داده است.

به گزارش روز پنجشنبه هشتم آبان روزنامه قدس، زارعان گفت: «حدود دو هفته پيش با توانمندی همکارانم در صنعت هسته‌ای، نمونه‌ای از اين خرابکاری‌ها کشف و خنثی شد.»

به گفته وی «با توجه به اين که رويکرد بيگانگان اختلال در صنعت هسته‌ای کشورمان است، اين رويکرد همچنان ادامه دارد.»

زارعان در توضيح اين «خرابکاری» گفته است: «مخازنی که قرار بود حمل آب سنگين را بر عهده داشته باشند با استفاده از يک فرايندی سعی شده بود در اين مخازن اختلال ايجاد کنند و اما قبل از اين که يک قطره آب سنگين در اين مخازن ريخته شود اين مسأله شناسايی و خنثی شد.»

معاون سازمان انرژی اتمی ايران افزود: «آزمايشگاه مقابله با خرابکاری صنعتی که قبلا به آن پرداخته شده است با کمک بهره‌بردار اين اقدامات رصد و پيگيری می‌شود.»

وی می‌گويد: «دشمن بايد بداند هيچ اقدامی را عليه تأسيسات و مراکز کشورمان نمی‌تواند انجام دهد و ما در حوزه صنعت هسته‌ای اين مهم را با جديت دنبال می‌کنيم و اميد دشمن را نااميد می‌کنيم.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ترانه

    فقط اگر یکی از این خرابکاری های ادعایی به ثمر بنشیند چه سرنوشتی در انتظار مردمی است که در مجاورت این تاسیسات زندگی می کنند؟ هر کس اندک خردی دارد باید تا شعاع 400 کیلومتر از آنها دور شود