ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای

معادلات جدید در سیاست آمریکا

گفت‌وگو با آرش غفوری، تحلیل‎‌گر کمپین‌های انتخاباتی و علی‌رضا موسوی‌، فعال مدنی و سیاسی

معیار اصلی برای رأی‌دهندگان آمریکایی در انتخابات میان‌دوره‌ای اخیر چه بوده است؟ آیا این وضعیت جدید مانع از سیاست تشنج‌زدایانه اوباما در رابطه با ایران خواهد شد؟

جمهوری‌خواهان آمریکا در انتخابات میان‌دوره‌ای که روز سه‌شنبه ۱۳ آبان برگزار شد، توانستند بار دیگر کنترل مجلس سنا را در دست بگیرند. از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون جمهوری‌خواهان نتوانسته بودند که کنترل هر دو مجلس نمایندگان و مجلس سنا را هم‌زمان در اختیار داشته باشند.
باراک اوباما، رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا روز سه‌شنبه گفته بود نقشه انتخاباتی سنا «سخت به نفع جمهوری‌خواهان» بوده و این موضوع او را با دشوارترین دوره رقابت‌های انتخاباتی یک رئیس‌جمهوری که در دور دوم زمامداری‌اش با آن مواجه می‌شود، روبه‌رو کرده است. از سوی دیگر هم‌زمانی این تحولات با دورنهایی مذاکرات هسته‌ای با ایران، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره تاثیر پیروزی جمهوری‌خواهان بر روند مذاکرات به همراه داشته است.

علی‌رضا موسوی - آرش غفوری

معیار اصلی برای رأی‌دهندگان آمریکایی در این انتخابات چه بوده است؟ سیاست داخلی یا خارجی؟ آیا این وضعیت جدید مانع از سیاست تشنج‌زدایانه اوباما در رابطه با ایران خواهد شد؟ در جستجوی پاسخ این پرسش‌ها با آرش غفوری، تحلیل‎‌گر کمپین‌های انتخاباتی و علی‌رضا موسوی‌، فعال مدنی و سیاسی در آمریکا به گفت‌وگو نشستیم.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.