ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«مرد که گریه نمی‌کنه»: با فرزندان پسر آغاز کنید

کمپین آگاهی‌رسانی مجله مد ووگ

مجله مُد ووگ در هند (Vogue India) کمپینی را آغاز کرده که هدف آن آگاهی رسانی‌ درباره روش‌های قدرت بخشی زنان است. این هفته، ووگ همه خوانندگان خود را دعوت کرد که در کمپین «با فرزندان پسر آغاز کنید» شرکت کنند. این کمپین در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #StartWithTheBoys معرفی شد و ایده پشت آن این است که در راه مبارزه برای توانمندسازی زنان، تنها زنان نیستند که باید مبارزه کنند.

کارگردان مشهور بالیوود، «ونیل ماتیو»، برای این کمپین ویدئویی با عنوان «مرد که گریه نمی‌کنه» (Boys don’t cry) ساخته است. این فیلم چرخه بی‌پایان تربیت مردسالار فرزندان پسر و لحظاتی که والدین و دیگر مربیان به آن‌ها تذکر می‌دهند که «مرد گریه نمی‌کند» را نشان می‌دهد.

در فیلم کودکان پسر به تدریج بزرگ می‌شوند و در لحظات مختلف زندگی مدام به آن‌ها گفته می‌شود: مرد گریه نمی‌کند. در پایان دوربین روی صورت مرد جوانی زوم می‌کند که خشمگین و ناراحت است و احساسات او اکنون به شکل خشونت بر بدن شریک زن نمایان است؛ مرد زن را کتک زده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بیدارزنی «مرد که گریه نمی‌کنه»: با فرزندان پسر آغاز کنید | بیدارزنی

    […] رادیو زمانه: مجله مُد ووگ در هند (Vogue India) کمپینی را آغاز کرده که هدف آن آگاهی رسانی‌ درباره روش‌های قدرت بخشی زنان است. این هفته، ووگ همه خوانندگان خود را دعوت کرد که در کمپین «با فرزندان پسر آغاز کنید» شرکت کنند. این کمپین در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #StartWithTheBoys معرفی شد و ایده پشت آن این است که در راه مبارزه برای توانمندسازی زنان، تنها زنان نیستند که باید مبارزه کنند. […]