ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تلاش‌ محمود احمدی‌نژاد برای ارتباط با محمد خاتمی

گفته می‌شود به تازگی تلاش‌هایی از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران به منظور ارتباط تلفنی و دیدار با شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلب صورت گرفته است.

به گفته حسن رسولی، عضو هیئت مدیره بنیاد امید ایرانیان و بنیاد باران، اخیراً تلاش‌هایی از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران به منظور ارتباط تلفنی و دیدار با شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلب از جمله محمد خاتمی صورت گرفته است.

محمود احمدی‌نژاد دیداری نیز با حسن خمینی داشته است

حسن رسولی در گفت و گو با ایسکانیوز، صمن اعلام این خبر، به عنوان نمونه به دیدار محمود احمدی‌نژاد با حسن خمینی در آرامگاه آیت‌الله خمینی اشاره کرده است.

عضو بنیاد امید ایرانیان دلیل تلاش احمدی‌نژاد برای تماس‌ با برخی شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب را انتخابات دور دوازدهم ریاست جمهوری عنوان کرده و گفته است: «وی [احمدی‌نژاد]شخصاً و یا با واسطه با برخی چهره‌های اجتماعی و فرهنگی اصلاح‌طلب تماس گرفته و از آنها درخواست کرده تا در انتخابات آینده در لیست انتخاباتی وی قرار گیرند.»

این عضو هیت مدیره بنیاد باران همچنین گفته است که «جریان سیاسی اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های شاخص این جریان» همچون محمد خاتمی و محمد رضا عارف «هوشمندتر از آن هستند که بازیگر چنین کارگردانی شوند و هیچگاه تلاش‌های احمدی‌نژاد در زمینه جلب نظر جریان اصلاح‌طلب به سوی خود به سرانجام نخواهد رسید.»

تماس بی‌نتیجه با خاتمی

به عقیده این فعال سیاسی، «طیف‌های کوچک، بی نام و نشان و مدعی جریان سیاسی ممکن است جذب عناصری با جاذبه‌های مالی- انتخاباتی احمدی‌نژاد شوند، اما استراتژی همگرایی وی با اصلاح‌طلبان یک سرنوشت منتهی به شکست است.»

به گفته عضو بنیاد باران احمدی‌نژاد تماسی نیز با دفتر محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات داشته، اما به هیچ مذاکره و نتیجه‌ای منتهی نشده است.

تلاش احمدی‌نژاد برای نزدیک شدن به جریان اصلاح‌طلب در حالی صورت می‌گیرد که اخباری چون «تخلف‌های مالی محمود احمدی‌نژاد و معاون پیشین او، حمید بقایی در تأسیس دانشگاه جامع ایرانیان و برداشت غیر قانونی از حساب‌های دولتی» و «افشای بورسیه‌های غیر قانونی دولت نهم و دهم» از پرحاشیه‌ترین اخبار شش ماه اخیر سال جاری بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اسپهبد

    بیمار لجبازی چون احمدی نژاد برای مطرح کردن دوباره خود حتی حاضر است با رفسنجانی به توافق برسد چه رسد به خاتمی و اصلاح طلبان . بدیهیست که خاتمی و دیگر زخم خوردگان سال 88 رضا به همکاری با چونین موجودی ندهند گر چه خود هم از دور گردون کنار گذاشته شده اند.

  • معتمر

    اتفاقاً بسیار ترکیب موثر و مبارکی است. امیدوارم به تفاهم برسند

  • محمد

    محمود احمدی نژاد لکه ننگی بر شعور هر ایرانی

  • بهنام

    چند وقت بود از شر این کوتوله سیاسی راحت بودیم ، اما رو که نیست سنگ پای قزوینه .

  • Majid

    چه تلاشی که هر دویشان دو سر آلوده یک چوبند!  

  • فرامرز

    خاتمی باید خیلی بی غیرت باشه که با احمدی نژاد همکاری کند