ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ضارب دختران دانشجو در جهرم: یک بسیجی ۲۲ ساله

ضارب دختران دانشجو در جهرم فرزند یک سرهنگ پاسدار است. او اعتراف کرده که تحت تأثیر سخنان یک واعظ و برای نهی از منکر، به دختران دانشجو با چاقو حمله می‌کرده است.

ضارب دختران دانشجو در جهرم دستگیر شد: یک بسیجی ۲۲ ساله به نام محمد بهشتی‌فر، عضو بسیج قطب‌آباد از توابع جهرم و فرزند سرهنگ پاسدار جلیل بهشتی‌فر (جلیل اسفریزی). پدر ضارب در حال حاضر فرماندهی بسیج روستای قطب‌آباد را به عهده دارد. این روستا در ۱۰ کیلومتری جهرم واقع شده است.

تجمع دختران دانشجو در جهرم در اعتراض به ناامنی و غذای مسموم

سحام‌نیوز گزارش داده که ضارب اعتراف کرده با چاقو به شش زن حمله کرده است که از آن میان پنج زن از دختران دانشجویی بودند که در جهرم تحصیل می‌کردند. برخی منابع گزارش داده‌اند که ۱۱ زن در جهرم مورد حمله قرار گرفته‌اند.

مقام‌های محلی جهرم و امام جمعه این شهر حمله با چاقو به دختران جوان را تأیید کرده‌‌اند. حجت‌الله رضایی، سرپرست فرمانداری جهرم و رئیس شورای تأمین این شهر به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) گفته است: «با تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی، قضائی، بسیج و نیروهای مردمی در مدت کمتر از ۷۲ ساعت عامل ناامنی و ایجاد مزاحمت، دستگیر شد.»

ضارب دختران دانشجو در جهرم: یک بسیجی به نام جلیل بهشتی‌فر

به گفته حجت‌الله رضایی «ضارب به عمل قبیح خود مبنی بر حمله با چاقو به چند زن اقرار کرده و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضایی است».

سحام نیوز گزارش می‌دهد که ضارب در اعترافاتش گفته که پای وعظ یک معمم نشسته بوده و به این دلیل که واعظ ریختن خون زنان بدحجاب را مباح خوانده، تلاش کرده است با حمله به زنان و دختران دانشجو برای نهی از منکر کاری انجام دهد.

او هنگام بازجویی گفته می‌خواسته با بدحجابی مبارزه کند و به همین جهت به زنانی که چادر بر سر نداشتند و با مانتوهای کوتاه به خیابان آمده بودند حمله می‌کرده است.

مقامات محلی پس از اعترافات ضارب گزارشی مبنی بر اختلال روانی او تهیه کرده‌اند و برای بررسی به پزشکی قانونی فرستاده‌اند.

ضارب، باسن دختران دانشجو را هدف قرار می‌داده. سحام نیوز گزارش داده که وحشت شهرستان جهرم را فراگرفته است. دانشجویان از روز چهارشنبه هفته گذشته کلاس‌ها را تعطیل کرده‌اند. سه‌شنبه، ۴ آذرماه دانشجویان در اعتراض به این ناامنی‌ها تجمع کردند. شکسته‌شدن شیشه‌های خوابگاه دانشجویی و مسمومیت غذایی به این اعتراضات دامن زد.

پیش از این، اسیدپاشی به سر و روی زنان جوان در اصفهان نگرانی‌ها و ناآرامی‌های گسترده‌ای در این شهر به وجود آورده بود. تاکنون عاملان این اسیدپاشی‌ها بازداشت و مجازات نشده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • گیلگمش

    همه حرفات درست، شما یا کدوم حق و اخلاق رسانه‌ای و حکم قضایی تصویر، اسم و فامیل، مشخصات بستگان و آدرس محل سکونتش رو فاش میکنی؟!

  • فرامرز

    بسیجی ها و پاسدارها گند زدن به مملکت

  • Bahram

    زنان ایران مورد هجوم امامان جمعه، نماینده گان مجلس، سپاه و بسیج و اوباشان حکومتی قرار دارند.شکست رژیم در اسلامی کردن جامعه که مظهر آن چادر است،همیه ارکان رژیم را بکار انداخته،با تبلیغ و تهدید و در نهایت با اسید پاشی و چاقو کشی به زنان محیط را برای مقصود ننگین خود برای زنان ناامن کرده،بلکه از این طریق پوشش ننگین عربی را تحمیل کنند.یک موضوع روشن است که این ترفند هم همچون گذشته موفق نخواهد بود.