ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال حذف یارانه نقدی سربازان فراری

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی می‌گوید سربازانی که خدمت نکرده‌اند مستحق دریافت یارانه نیستند. به تاکید او دولت می‌تواند عایدی خوبی از قطع یارانه یک و نیم میلیون سرباز فراری کسب کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی می‌گوید مشمولانی که خدمت نکرده‌اند مستحق دریافت یارانه نیستند. به تاکید او دولت می‌تواند عایدی خوبی از قطع یارانه یک و نیم میلیون سرباز فراری کسب کند.

نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، از پیشنهاد به دولت برای حذف یارانه یک و نیم میلیون سرباز فراری در لایحه بودجه ۹۴ خبر داد.

حقیقت‌پور در گفت‌وگو با «باشگاه خبرنگاران» تاکید کرده که حذف یارانه یک و نیم میلیون نفر سرباز فراری می‌تواند منابع خوبی را عاید دولت کند. او خبر داده که کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد قطع یارانه یک و نیم میلیون سرباز فراری در لایحه بودجه سال ۹۴ را پیگیری می‌کند.

قطع یارانه یک و نیم میلیون «سرباز فراری» به معنای صرفه‌جویی ۶۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان در ماه از صندوق دولت است.

حقیقت‌پور در حالی از عواید خوب دولت در حذف یارانه مشمولان غایب یاد کرده که در لایحه بودجه ۹۴ نیز، امکان خرید خدمت سربازی برای کسانی که بیش از هشت سال از خدمت غایب بوده‌اند، فراهم شده است.

مبلغ جریمه بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده و آئین‌نامه آن قرار است از سوی وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب هیات وزیران برسد. سن این دسته مشمولان حداقل ۲۷ سال و حداکثر ۵۰ سال تعیین شده است. موسی کمالی، معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ایران، پیش‌تر گفته که یک تا یک و نیم میلیون نفر امکان خرید سربازی با شرایط تعیین شده را دارند.

محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت روز ۲۶ آذر در مورد خرید خدمت سربازی گفته بود که این قانون نه برای همه، بلکه برای آنهایی است که ۸ تا ۱۰ سال از خدمت آنها می‌گذرد. او این شائبه را نیز رد کرد که خرید خدمت، برای جبران کسری درآمدهای نفتی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.