ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهديه گلرو: هیچ چیزی جز آزادی نمی‌خواهم

مهديه گلرو، دانشجوی محروم از تحصيل و فعال حقوق زنان که هم‌اکنون در زندان به‌سر می‌برد، با تحويل نگرفتن وسايل خانواده‌اش گفت خواهان آزادی از زندان است.

مهديه گلرو، دانشجوی محروم از تحصيل و فعال حقوق زنان که هم‌اکنون در زندان اوین به‌سر می‌برد، از تحويل گرفتن وسايل خانواده‌اش خودداری کرد و گفت خواهان آزادی از زندان است.

مهدیه گلرو، فعال حقوق زنان و دانشجوی محروم از تحصيل دانشگاه علامه طباطبايی

وب‌سایت دانشجونیوز به‌نقل از یک منبع آگاه که نامش منتشر نشده، نوشته است این عضو کانون شهروندی زنان، در بند دو - الف سپاه پاسداران در زندان اوین نگهداری می‌شد و پس از آن‌که در آذرماه سال جاری به بند دو نفره منتقل شد به خانواده وی اجازه تحويل وسايل مورد نياز او را داده‌اند اما وی این وسایل را نپذیرفته است.

این منبع آگاه افزوده مهديه گلرو تنها خواهان آزادی‌اش شده و گفته است که «هيچ چيزی جز آزادی» نمی‌خواهد.

مهدیه گلرو، دانشجوی محروم از تحصيل دانشگاه علامه طباطبايی، آبان‌ماه سال جاری در اعتراض به اسيدپاشی‌هایی که در اصفهان رخ داد به‌همراه گروه کثیری از مردم و فعالان زن در مقابل ساختمان مجلس در تهران دست به تجمع زد. وی دو روز پس از این گردهمایی اعتراضی هنگام خروج از منزل بازداشت شد.

مأموران امنیتی افزون بر دستگیری وی، منزل او را نیز تفتیش کردند و وسایل شخصی‌اش ازجمله لپ‌تاپ و موبایل وی را ضبط کردند و با خود بردند.

گلرو بيش از ۶۵ روز است که در بازداشت نيروهای امنيتی به سر می‌برد و چند روز پیش قرار بازداشت‌اش به مدت يک ماه تمديد شد.

هنوز دلیل اصلی بازداشت مهدیه گلرو اعلام نشده است اما عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران گفته است که جرم وی امنيتی است.

مهدیه گلرو پیش از این نیز در جریان رویدادهای پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران، در تاریخ ۱۱ آذرماه ۱۳۸۸ بازداشت شد و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و تجمع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی از سوی دادگاه انقلاب به دو سال و چهار ماه حبس محکوم شد که پس از گذراندن ۳۰ ماه زندان، اردیبهشت‌ماه سال ۹۱ آزاد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    آفرین بر این بانوی شجاع ایرانی که ما مردان را شرمنده کرده است . اسید پاش جنایتکار آزادانه و راست راست دارد راه میرود ، آنوقت این بانوی شجاع را که از وضعیت موجود انتقاد کرده دستگیر و زندانی کرده اند . این است معنای عدالت اسلام ناب محمدی .

  • اسماعیل احمدی / زرتشت

    درود . حکومتی که از زنان میهن می ترسد راهی جز برکناری پیش رویش نیست ..........