ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ساجده عرب‌سرخی، از بیمارستان به زندان بازگردانده شد

حال ساجده عرب‌سرخی به دنبال بیماری گوارشی طولانی مدت، در زندان رو به وخامت گذاشته. او در طول دو هفته گذشته دچار افت شدید فشار خون، درد شکم، تهوع و رنگ پریدگی بوده است.

ساجده عرب‌سرخی، روزنامه‌نگار و زندانی سیاسی که به بیماری گوارشی مبتلاست، از بیمارستان به زندان بازگردانده شد.

گزارش شده که ساجده عرب سرخی در طول یک ماه گذشته، بیش ده کیلوگرم کاهش وزن داشته است

به گزارش کلمه، وب‌سایت منسوب به نزدیکان میرحسین موسوی و اصلاح‌طلبان ایران، این روزنامه‌نگار و نویسنده کودک که تیر ماه سال جاری، «به دنبال پرونده‌سازی سپاه»، در دادگاهی غیابی به یک سال زندان محکوم شده است، صبح دوشنبه، ۲۹ دی‌ به بیمارستان بوعلی منتقل شد. در حالی که پزشک معالج این بیمارستان، قصد داشت او را بستری کند، مسئولان دادستانی اجازه این کار را ندادند و این زندانی سیاسی را به زندان بازگرداندند.

گزارش شده که ساجده عرب‌سرخی در طول یک ماه گذشته، بیش از ده کیلوگرم کاهش وزن داشته است.

ساجده عرب‌سرخی، فرزند فیض‌الله عرب‌سرخی، از مقامات ارشد دولتی در زمان ریاست جمهوری سید‌محمد خاتمی و عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است.

فیض‌الله عرب‌سرخی، سال گذشته پس از تحمل بیش از چهار سال حبس به اتهام دست داشتن در حوادث پس از انتخابات جنجال‌برانگیز سال ۸۸، از زندان آزاد شد.

حال ساجده عرب‌سرخی اما به دنبال بیماری گوارشی طولانی مدت، در زندان رو به وخامت گذاشته. او در طول دو هفته گذشته دچار افت شدید فشار خون، درد شکم، تهوع و رنگ پریدگی بوده است.

ساجده عرب‌سرخی، شهریور ماه سال گذشته برای دیدار پدرش که از زندان به بیمارستان منتقل شده بود، از فرانسه به ایران بازگشت. او پس از بازگشت به ایران بارها بازجویی شد.

او سال گذشته در روز سوم آذر ماه بازداشت و فردای آن روز (چهارم آذر ماه ۱۳۹۲)، به قید وثیقه آزاد شد.

اتهام ساجده عرب‌سرخی تبلیغ علیه نظام است. مصداق اتهام تبلیغ علیه نظام او، نگارش چند نامه برای پدر در دوران بازداشت او در سال ۸۸ عنوان شده است.

این فعال مدنی در مورد حکم صادر شده، دادخواست واخواهی داد، اما دادگاه به ریاست قاضی مقیسه این درخواست را رد کرد و دادگاه تجدیدنظر هم حکم صادر شده را تأیید کرد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اسماعیل احمدی / زرتشت

    درود . مادران و بانوان دربند حکومت آدمخواران .........